Vad kommer det kosta då?

Edit: Jag kollade runt lite och det kommer kosta 9.99 USD på release dagen på steam, annars vet man inte vad det kommer kosta senare... alltså ca 73 kronor :)
 
Kojjan sa:
Det ska väl inte kosta så mycket? du får väl tigga lite bland dina nära o kära

Önskar jag kunde, men bäst att spara det till eventuella matkriser. Om man inte kan köpa steam presentkort på game stop eller liknande. XD låter lite otroligt men man vet aldrig. I så fall kan man byta in ett ps3 spel eller två. :)
 
Arazand sa:
Önskar jag kunde, men bäst att spara det till eventuella matkriser. Om man inte kan köpa steam presentkort på game stop eller liknande. XD låter lite otroligt men man vet aldrig. I så fall kan man byta in ett ps3 spel eller två. :)

Det problemet har inte jag :p
äter nog för ca 250-500 kr i månaden och har stenkoll på min ekonomi förövrigt :)
 
Jag tycker att terraria ser jättekul ut! :D men det är nog bäst att notch lägger npc så minecraft blir lite mer rpg stillit :D
 
inte alla som gillar RPG:andet. Så jag hoppas väl att det blir lagom nivå och inte ett krav att klicka sig igenom förtifjorton rutor med text bara för att få en varmkorv i en "Quest"... :p
 
SoreBeard sa:
inte alla som gillar RPG:andet. Så jag hoppas väl att det blir lagom nivå och inte ett krav att klicka sig igenom förtifjorton rutor med text bara för att få en varmkorv i en "Quest"... :p
Som tur är har terraria sluppit undan det, det som gör terrarias rpg är magi, utrustning och att man kan få mer liv. Npcerna säger bara en sak och det är aldrig en quest eller så, mest struntprat som är kul att läsa en gång, dom finns där mest för att de säljer olika saker och tjänster. :) det samma hoppas jag för minecraft. uppdrag är överskattat.
 
Spelat terraria nu ett tag faktist och tycker det e grymt
Dock inte kul att spela själv så hoppas att MP kommer igång
E rent drygt att sitta och connecta genom hamachi
 
Tillbaka
Topp