Lättare att hitta filen:

Fönster-knappen (jämte Alt)+R

Så skriver du in:
%appdata%/.minecraft/

Då slipper du kryssa i "Visa dolda mappar och filer". :)
 
Pometal sa:
Lättare att hitta filen:

Fönster-knappen (jämte Alt)+R

Så skriver du in:
%appdata%/.minecraft/

Då slipper du kryssa i "Visa dolda mappar och filer". :)

Funkar inte för mig:O
Jag måste söka på %appdata%, gå in i roaming mappen, sen gå in i .minecraft/bin
 
Nya updaten har typ krashat mitt spel :/
När jag förstör eller sätter ut ett block krashar hela minecraft :(
Nån som vet varför?
 
Någon har griefat mig, ser ut som en creeper som har sprängt bort hela huset fast iron och guld är borta i kistan... admins kom in :( r00fm4n och niklaaas1998 har också blivit griefade :SSSSSSs
 
3piD sa:
Någon har griefat mig, ser ut som en creeper som har sprängt bort hela huset fast iron och guld är borta i kistan... admins kom in :( r00fm4n och niklaaas1998 har också blivit griefade :SSSSSSs

Det var någon som hade tagit mina TNT och sprängt bort huset och sen snott alla saker ur kistorna! är det ingen som bryr sig eller?
 
test servern är inte skyddad dock är det ju upp till admins att kolla det dock jobbar de flesta admins under dagarna så det kan ta ett par timmar till innan de kommer online eller går du in på den vanliga och se om det är någon admin där. dock vet jag att det grefas och förstörs rätt mycket på test servern det är därför det kallas test server...
 
Kronans sa:
test servern är inte skyddad dock är det ju upp till admins att kolla det dock jobbar de flesta admins under dagarna så det kan ta ett par timmar till innan de kommer online eller går du in på den vanliga och se om det är någon admin där. dock vet jag att det grefas och förstörs rätt mycket på test servern det är därför det kallas test server...

jag tror att det kallas test server för att man ska testa den nya uppdateringen, inte för att griefa...
 
Självklart gäller sunt förnuft på både servrar. Dessvärre är det ju som vissa individer märkt svårt att logga någonting på testservern eftersom ingenting är uppdaterat än.

Får ni tag i fotobevis på att någon griefar tveka inte att skicka det till mig så kan jag belöna den ansvarige med bans från bägge servrar.
 
Tillbaka
Topp