kan man få testserver world filen eller? :p jag och albin, niklaaas1998 och oskarf vill gärna fortsätta spela :D
 
Eller så startar du bara minecraft
Klickar options
Klickar på länken vid texten "game location on disk" där det står c\users\.......\appdata\roaming\.minecraft

:)
 
Jag tror 3piD menar att hen vill ha en kopia av testserverns väldsfil, så att den kan läggas in på deras egen server och fortsätta spela där :)
 
jag är tröt på att alla grifar från mig. jag har blivit av med typ 64 cal oc diamant värktyg och lapiz :(
 
Dock gäller samma regler på båda servrar. Ertappas man på den ena är det slutspelat på den andra också.
 
Jag har lite problem att ansluta till den vanliga servern... Är det för att:

''Vanliga servern kommer uppdateras när bukkit patchat ikapp och är stabil.'' (från Granis)

inte har inträffat/hänt än? eller för att jag/min dator gör något fel?

Eller är jag bara helt enkelt lite efter...? (jag är ny sedan idag)
 
NapalmPawn sa:
Jag har lite problem att ansluta till den vanliga servern... Är det för att:

''Vanliga servern kommer uppdateras när bukkit patchat ikapp och är stabil.'' (från Granis)

inte har inträffat/hänt än? eller för att jag/min dator gör något fel?

Eller är jag bara helt enkelt lite efter...? (jag är ny sedan idag)

SORRY! Jag tänkte fel på datum och lite annat... svar behövs inte...
 
När uppdateras servern? Bukkit finns ju tillgängligt till 1,5, men antar att det är fler mods vi väntar på?
 
det finns ännu lite buggar som granis väntar på skall fixas innan han uppdaterar. då det inte bara bukkit utan alla plugins som servern har samt hans egna som måste uppdateras
 
Tillbaka
Topp