Update - July 1, 2011 at 3:01PM EST:
Minecraft 1.7.2 contains a dupe exploit that will ruin your economy or could create other issues. We strongly recommend waiting for a fix from either Mojang or ourselves before updating.
 
Rapportera alla fall av grief, gärna med koordinater (F3, X Y Z) så vi kan undersöka, tidpunkt hjälper också mycket.

Berätta också vad för något det rör sig om, stöld ur kista, förstört block, byggt hakkors, eller vad som helst!
 
Trä trappsteg
x-167
y 70
z 31

Mer som är förstört men inte 100 på vad det var innan om det var dirt eller cobble eller smooth.
x-161 och -162
y 72
z 25
 
Jag kom nära någons jobb med pistons. Det var någon tunnelsystem(?) och redstone och pistons, men jag satte igen två cobbleblock där jag "öppnade".

Fungerar det av någon anledning inte efter att jag har varit framme är det bara säga till, så fixar jag det...

Någon som läst om 1.8 by the way?

Here are a few of the things we’ve revealed so far:

NPC villages
Randomly generated dungeons
New biome code
Fully working Creative Mode (and individual admins can enter Creative Mode on a Survival Mode server if they choose)
Critical hits
Sprinting
More farming options


- DETTA ser vi fram emot! :D
 
dgltexas sa:
Men du ponta, du säger de först nu och du hugger inte bort ett trappsteg så lätt heller.
ClowneN sa:
ponta_008 sa:
ClowneN sa:
Trä trappsteg
x-167
y 70
z 31

jag som är skyldig till detta trä trappstegsblock.
hemskt ledsen, men de är åtgärdat nu =D

Varför säga detta nu? Å inte med en gång?


Har inte varit speciellt aktiv :eek: sen läste jag att ni hade tagit upp de och tänkte vara sjysst att säga till..
dessutom va de inte huggish de va eldish :( ledsen för de
 
Någon admin inne som är sugen på att hoppa in på beta servern för att se vem det är som har varit och pillat sönder mitt tak? hade varit bra om detta kunde göras nu då jag är inne och kan visa.
 
granis sa:
Rapportera alla fall av grief, gärna med koordinater (F3, X Y Z) så vi kan undersöka, tidpunkt hjälper också mycket.

Berätta också vad för något det rör sig om, stöld ur kista, förstört block, byggt hakkors, eller vad som helst!

gör det istället^
 
Nicklii sa:
granis sa:
Rapportera alla fall av grief, gärna med koordinater (F3, X Y Z) så vi kan undersöka, tidpunkt hjälper också mycket.

Berätta också vad för något det rör sig om, stöld ur kista, förstört block, byggt hakkors, eller vad som helst!

gör det istället^


Det rör som om att flera trä trappsteg och trä block har blivit borthuggna ifrån mitt tag och även ett block i en vägg på ett annat hus.

Platsen där grifingen av taket är, är svår att säg då det rör som om ett helt tak men som jag sa ifall någon skulle kunna komma in så kan jag visa er.

Hålet i väggen är det lättare att säga koordinat på och det är:

x:-230.69999998807907
y: 117.62000000476837
z:-30.528171742771026

Dock så är alla block lagade av ponta då han misstänkte att de var hans bror som varit framme, Men jag skulle endå vilja ha fram vem som varit framme och förstörd för mig.
 
Tillbaka
Topp