ThePiratkapten

Ny medlem
Idag när jag spelade på xtralarge och öppnade inventoryn kom toomanyitems upp. Blev förvånad eftersom det aldrig gjort det tidigare. Jag har INTE försökt hacka servern på något sätt. Att toomanyitems visade sig nu kanske beror på att jag använde magic launcher?

Hur som helst så har jag inte använt den och tänker inte göra det för jag vill inte bli bannad :( Länken går till en screenshot: http://dl.dropbox.com/u/19305315/Sk%C3% ... .53.19.png
 
Ifall du försöker få fram saker, byta väder eller ändra tid på dygnet, så står det att du inte har tillåtelse till det. Så inget farligt med det! :)
 
Du har antagligen bara kommit åt knappen för att aktivera/avaktivera tmi, som standard ska det väl vara o? Lätt hänt om man har inv på i.
 
med NEI kan man kolla på recept och söka efter specifica blocks, man kan också stänga av cheat mode och ha Recepie mode.
 
Det folk gör fel är att de tror att TMI är ett "fusk/cheat/hack"
Men egentligen så är det bara ett mod som skriver t.ex. /i och /give, vilket är tillåtet i lek?
Alltså är det väl inget fel med att ha TMI? Det funkar ju bara i lek och om man har permissions till det.
 
Tillbaka
Topp