tjenare allihopa nu är det dags för mig att göra comeback på xtralarge! detta betyder att submari återigen fått blod i ådrorna! jag har stora planer för framtiden så om någon vill hjälpa till sä är ni mycket välkomna! vi kommer snart börja anställa ett stort antal grävare så håll koll på chatten!
 
sweet1993 sa:
tjenare allihopa nu är det dags för mig att göra comeback på xtralarge! detta betyder att submari återigen fått blod i ådrorna! jag har stora planer för framtiden så om någon vill hjälpa till sä är ni mycket välkomna! vi kommer snart börja anställa ett stort antal grävare så håll koll på chatten!
Låter bra! Gillar verkligen Submari så ser fram emot vad som kommer hända :)
 
Oh spännande, såg något ofärdigt avdelningsbygge i submari några månader sen, vet inte hur det ser ut nu, men kan alltid warpa dit och kika in framöver.
 
Vi behöver grävare och folk som kan hjälpa till att styra upp våran nya enorma uppgift! Det kommer att krävas blod svett och stora leenden för att få detta gjort. Det kommer ta månader men det kommer att bli kronan xtralarge förtjänar!

Om ni har lust att hjälpa kan ni prata med mig, von, nau eller die för att få instruktioner.

Nu höjer vi ribban för byggande på servern!!!!!!!
 
sweet1993 sa:
Vi behöver grävare och folk som kan hjälpa till att styra upp våran nya enorma uppgift! Det kommer att krävas blod svett och stora leenden för att få detta gjort. Det kommer ta månader men det kommer att bli kronan xtralarge förtjänar!

Om ni har lust att hjälpa kan ni prata med mig, von, nau eller die för att få instruktioner.

Nu höjer vi ribban för byggande på servern!!!!!!!
Jag hjälper till!!
Självklart!
Sen bygger jag om mitt hus!
Och sen köper jag nog en till tomt om man får!
Jag hjälper gärna!
/MS1
 
sweet1993 sa:
Hej, Jag hade tänkt bygga en enorm undervattensstad men det kommer att krävas flera än bara jag för att få det gjort. Jag har stor erfarenhet av att bygga under vatten och har stora planer för staden.

än så länge är det i planeringsfasen, men anmäl erat intresse här om ni vill vara med och bidra!

jag vill bli ledare =) elr arbetare!
 
Tronkish sa:
sweet1993 sa:
Hej, Jag hade tänkt bygga en enorm undervattensstad men det kommer att krävas flera än bara jag för att få det gjort. Jag har stor erfarenhet av att bygga under vatten och har stora planer för staden.

än så länge är det i planeringsfasen, men anmäl erat intresse här om ni vill vara med och bidra!

jag vill bli ledare =) elr arbetare!

gött! prata med mig eller nautori ingame så löser vi det!
 
mineskill1 sa:
Jag hjälper till!!
Självklart!
Sen bygger jag om mitt hus!
Och sen köper jag nog en till tomt om man får!
Jag hjälper gärna!
/MS1

Bara att välja en tomt som det står Ledig på och föra över crediter till mig eller sweet så fixar vi tomten åt dig :)
 
alla som varit med i submari utgrävningen och vill vad med på creditlistan får bara säga till mig nau eller någon av arbetsledarna så lägger vi in erat namn ;D
 
sweet1993 sa:
alla som varit med i submari utgrävningen och vill vad med på creditlistan får bara säga till mig nau eller någon av arbetsledarna så lägger vi in erat namn ;D

check :D
Det känns liksom dumt att inte stå med på listan när man har lagt ner en bit över 12 timmar på hålet.
 
sweet1993 sa:
DiePrinzen sa:
sweet1993 sa:
alla som varit med i submari utgrävningen och vill vad med på creditlistan får bara säga till mig nau eller någon av arbetsledarna så lägger vi in erat namn ;D

check :D
Det känns liksom dumt att inte stå med på listan när man har lagt ner en bit över 12 timmar på hålet.

klart du står med!!!! fast som arbetsledare!

...jag får väll titta efter först innan det att jag hojtar till nästa gång...
 
Det är fortfarande lite kvar på utgrävningen så om någon inte har något att göra får ni gärna stanna förbi o hjälpa till ;D

Återigen tack till alla som hjälpt till med detta! hade inte varit möjligt utan er!
 
sweet1993 sa:
Det är fortfarande lite kvar på utgrävningen så om någon inte har något att göra får ni gärna stanna förbi o hjälpa till ;D

Återigen tack till alla som hjälpt till med detta! hade inte varit möjligt utan er!

Hjälper gärna till när jag tid :lol:
 
sweet1993 sa:
Det är fortfarande lite kvar på utgrävningen så om någon inte har något att göra får ni gärna stanna förbi o hjälpa till ;D

Återigen tack till alla som hjälpt till med detta! hade inte varit möjligt utan er!

Måste tyvär medala att det är klart. Bli inte ledsen nu Sweet :p

Du borde göra ett stort stadslager till Submari. Finns ju bra mkt matrial i lådorna.
Har flyttat ner allt som fanns uppe i några lådor. Och även försökt samla ihop allt jag hittar utsprid i lådor. Så allt vad jag vet är på ett och samma ställe. Har dock inte sorterat någe direkt.
Men kan hjälpa dej med det sen. Öven om du ska ha någe lager.

MvH från en trött ensam varg. Så nu blir det mot sherwoodskogen. Nästan, mot sängen iaf. :)
 
Många tack till alla som hjälpt till!
LoneWolf: vi har ett central-lager, men det kommer ta ett par turer för att få bort allt dit ;)

Nu är det bara inglasningen som är kvar!
 
Tillbaka
Topp