Detta blev mitt första försök. Ser ungefär likadant ut som nu, fast annan text:
mockup.jpg


Några tankar på hur loggan skall se ut?
 
Innan du lägger allt för mycket tid på detta spaculo så kan jag berätta att jag gjort ett tema men jag vet inte om granis kanske vill ha in fler bidrag så det finns något att välja mellan.

Vet heller inte om det skulle va lite hemligt att ett tema fanns men eftersom du var villig att lägga tid på ett nytt tema så kände jag att jag ville berätta i alla fall :p
 
ClowneN sa:
Innan du lägger allt för mycket tid på detta spaculo så kan jag berätta att jag gjort ett tema men jag vet inte om granis kanske vill ha in fler bidrag så det finns något att välja mellan.

Vet heller inte om det skulle va lite hemligt att ett tema fanns men eftersom du var villig att lägga tid på ett nytt tema så kände jag att jag ville berätta i alla fall :p

skulle man kunna få se ditt bidrag? Mycket intresserad :D
 
Kvisten sa:
ClowneN sa:
Innan du lägger allt för mycket tid på detta spaculo så kan jag berätta att jag gjort ett tema men jag vet inte om granis kanske vill ha in fler bidrag så det finns något att välja mellan.

Vet heller inte om det skulle va lite hemligt att ett tema fanns men eftersom du var villig att lägga tid på ett nytt tema så kände jag att jag ville berätta i alla fall :p

skulle man kunna få se ditt bidrag? Mycket intresserad :D

Bara in i kontrollpanelen och ändra :p
 
Menoj. Dåså! Sätt det temat som standard?
OT: Btw. Ursäkta granis för att jag snodde ditt skin. Jag gillar kostym :/

Also: Bra jobbat clownen!
 
Det enda som har ändrats hamzta är en bild som har lagts till på 368 Kb och en bakgrund.
Alla färger och layouten är fortfarande generarat via css/html kodning, precis lika snabbt som original layouten +färger +bilder. :cool:
 
Tillbaka
Topp