mineskill1

Känd medlem
Jag söker nya spel.
Jag är 11 år och onlinespel gillar jag bäst.
Kommer på den bästa ideen inom 24tim vinner 275c.
Kommer man på den bästa ideen inom 48 timmar 200c.
Inom 50 Timmar 100c.
Om man kommer på nåt efter 50 timmar kan man vinna 50c.
 
Re: Vinn 250 c

Finns inget som slår en kväll med Curse of Monkey Island! Är iof inte ett onlinespel, men fruktansvärt roligt!
Liknande spel, som kommer på en andraplats är Day of the Tentacle.
Båda är gamla och utdaterade vad gäller grafik, men det de saknar i grafik tar de igen 100 gånger om i story och utförande!

Sen har vi Tony Hawk - American Wasteland.
Bästa skate-spelet någonsin! Rolig story, bra kontroller, kul att hoppa runt och göra feta combos på brädan :D

Du kan betala in creditsen på mitt konto när som, för inget World of Warcraft, Call of Duty eller ens Minecraft slår Curse of Moneky Island! :ugeek:
 
Re: Vinn 250 c

nautori sa:
Finns inget som slår en kväll med Curse of Monkey Island! Är iof inte ett onlinespel, men fruktansvärt roligt!
Liknande spel, som kommer på en andraplats är Day of the Tentacle.
Båda är gamla och utdaterade vad gäller grafik, men det de saknar i grafik tar de igen 100 gånger om i story och utförande!

Sen har vi Tony Hawk - American Wasteland.
Bästa skate-spelet någonsin! Rolig story, bra kontroller, kul att hoppa runt och göra feta combos på brädan :D

Du kan betala in creditsen på mitt konto när som, för inget World of Warcraft, Call of Duty eller ens Minecraft slår Curse of Moneky Island! :ugeek:
Fattade du att det finns lite tid till att vara med i tävlingen men inte lika mycket credits finns att vinna? Det är bara EN som vinner men snabbare svar = Chans till mer c
 
Re: Vinn 250 c

Gillar du mmorpg spel så ska jag rekommendera:
Allods Online
Spiral knights
Silk road
Dragonica

men är det Fps så ska jag rekommendera:
Battlefield 3
Left 4 Dead / Left 4 Dead 2
Team fortress 2
Counter - Strike Source (Om du finner en seriös och bra server)
Painkiller serien

men vanligt rpg:
Prototype
Mass effect
Diablo 3 ( Starkt rekommenderat av mig om man spelat de andra 3 utgåvorna)

Finns massor med bra spel, ett tips är att du kollar in de top spelen som finns på typ Game osv. Men det beror ju helt på vad du är intresserad av. Att välja ett spel är som att välja film finns massor men en del spelar man eller tittar man bara en gång. :)
 
Re: Vinn 250 c

Jag behöver inte 250c så lyfter hellre fram Curse of Monkey Island som nautori skrev, inte nog med att det är ett grymt spel, musiken är underbar :)
 
Re: Vinn 250 c

HydeX91 sa:
Gillar du mmorpg spel så ska jag rekommendera:
Allods Online
Spiral knights
Silk road
Dragonica

men är det Fps så ska jag rekommendera:
Battlefield 3
Left 4 Dead / Left 4 Dead 2
Team fortress 2
Counter - Strike Source (Om du finner en seriös och bra server)
Painkiller serien

men vanligt rpg:
Prototype
Mass effect
Diablo 3 ( Starkt rekommenderat av mig om man spelat de andra 3 utgåvorna)

Finns massor med bra spel, ett tips är att du kollar in de top spelen som finns på typ Game osv. Men det beror ju helt på vad du är intresserad av. Att välja ett spel är som att välja film finns massor men en del spelar man eller tittar man bara en gång. :)
Har det rödmarkerade :D Lite svårt att fatta hur man kommer in på dom olika levlarna.
 
Re: Vinn 250 c

Maplestory är nog det allra charmigaste MMORPG spel tycker jag.. För mig är det favoriten.
 
Re: Vinn 250 c

Eiliya sa:

Dito. Spelar TERA jämnt numera. Communityn på forumet är den värsta jag skådat. Men ingame är folk trevliga. Spelet har månads kostnad precis som WoW.

Annars skulle jag nog tipsa om APB Reloaded, ett gratis spel på steam. Tänk dig Grand Theft Auto och sedan att du kan göra uppdrag med andra spelare mot andra spelare. Såsom: döda en VIP, råna ställen, försvara ställen. Etc. Alla uppdrag man gör i spelet är mot andra spelare. Precis som i GTA så är allt i en stor värld där du kan sno bilar, köpa egna, köpa vapen etc. Riktigt grym modifiering av gubbar samt bilar.

Zombie Panic Source är också ett fruktansvärt kul online spel. Kostar iheller inget. Finns att ladda ner på steam.
 
Jag avslutar tävlingen i kväll ca klockan 6.
Tävlingen avslutas även om jag inte har skrivit att den är avslutad.
 
RESULTAT:
1. The curse of monkey island - Nautori - Chans till 275c
2. Day of the Tentacle - Nautori - Chans till 275c
3. Tony Hawk - American Wasteland - Nautori - Chans till 275 c
4. Allods Online - HydeX91 - Chans till 275 c
Spiral knights - Diskad pga att jag redan har det spelet.
5. Silkroad - HydeX91 - Chans till 275 c
6. Dragonica - HydeX91 - Chans till 275 c
7. Battlefield 3 - HydeX91 - Chans till 275 c
8. Left 4 Dead / Left 4 Dead 2 - HydeX91 - Chans till 275 c
9. Team fortress 2 - HydeX91 - Chans till 275 c
10. Counter - Strike Source - HydeX91 - Chans till 275 c
11. Painkiller serien - HydeX91 - Chans till 275 c
12. Prototype - HydeX91 - Chans till 275 c
13. Mass effect - HydeX91 - Chans till 275 c
14. Diablo 3 - HydeX91 - Chans till 275 c
15. Maplestory - Derekium - Chans till 275 c
Bf3 - Antar att det är battlefield 3 och du sa inte det först. - Diskad
16. Terra Online - Eliya - Chans till 50 c
17. APB Reloaded - kittsforhitts - Chans till 50 c
18. Zombie Panic Source - kittsforhitts - Chans till 50 c

Vinnare:
1. Maplestory & Day of the Tentacle
Grattis Derekium & Nautori! Ni får 200c var (för att det blev delad förstaplats)!
Säg till ingame så ger jag er dom!

Ps. kittforshitts APB Reloaded är ganska blodigt va?
Jag skulle gärna ha ett ganska ovärkligt oblodigt sånt spel.

Tack för alla svar!
 
Maplestory:
Nu undrar jag - Hur ska jag kunna bli medlem?
Jag har sagt att jag är 16 år 70 år 22 år 11 år men jag lyckas inte bli medlem.
Hjälp mig någon!
 
mineskill1 sa:
Maplestory:
Nu undrar jag - Hur ska jag kunna bli medlem?
Jag har sagt att jag är 16 år 70 år 22 år 11 år men jag lyckas inte bli medlem.
Hjälp mig någon!

Får se nu, vilken Maplestory försöker du registrera dig i? Det finns flera olika regioner, Global Maplestory, European Maplestory, Korean Maplestory, m.fl.

Maplestory anpassas efter ditt IPs region, d.v.s. du bor i Sverige så du kan enbart registrera dig hos eMS (European maplestory).
Det är där du registrerar dig va? gMS är rätt så vanligt att många tar sig till, och de blockerar registreringar från bland annat, Europa.

Jag ska prova fylla i en egen ny registrering hos eMS för att se efter hur deras ansökningsformulär fungerar i dagsläget, kan likså göra en tutorial därefter.
 
mineskill1 sa:
1. Maplestory & Day of the Tentacle
Grattis Derekium & Nautori! Ni får 200c var (för att det blev delad förstaplats)!
Säg till ingame så ger jag er dom!

Det är oerhört generöst och jag glädjs åt vinsten, men hey behåll gärna 200c. Det är tillräckligt belönade för mig att mitt spelförslag attraherade ditt intresse. ^^

mineskill1 sa:
Ps. kittforshitts APB Reloaded är ganska blodigt va?
Jag skulle gärna ha ett ganska ovärkligt oblodigt sånt spel.

Nja inte så grovt blodigt, men rätt så våldsamt spel. Träffas du av kulor från gevär och dylikt, så lär det vara blod som skvätter från dina kulhål. Dock inga blodpölar.
Personligen tycker jag inte det spelet passar in i dina önskemål. Spelet är mer brutal än lekfull.
 
Derekerium sa:
Det är oerhört generöst och jag glädjs åt vinsten, men hey behåll gärna 200c. Det är tillräckligt belönade för mig att mitt spelförslag attraherade ditt intresse. ^^

Samma från min sida =) Staten är efter mig för jag har för mycket!
 
Derekerium sa:
mineskill1 sa:
Maplestory:
Nu undrar jag - Hur ska jag kunna bli medlem?
Jag har sagt att jag är 16 år 70 år 22 år 11 år men jag lyckas inte bli medlem.
Hjälp mig någon!

Får se nu, vilken Maplestory försöker du registrera dig i? Det finns flera olika regioner, Global Maplestory, European Maplestory, Korean Maplestory, m.fl.

Maplestory anpassas efter ditt IPs region, d.v.s. du bor i Sverige så du kan enbart registrera dig hos eMS (European maplestory).
Det är där du registrerar dig va? gMS är rätt så vanligt att många tar sig till, och de blockerar registreringar från bland annat, Europa.

Jag ska prova fylla i en egen ny registrering hos eMS för att se efter hur deras ansökningsformulär fungerar i dagsläget, kan likså göra en tutorial därefter.
Tack!
 
Att registrera skedde felfritt för mig, det var simpelt och smidigt. Kan du säga vad det stod på felmeddelandet om du fick något, eller hur det såg ut när det krånglade?
 
Derekerium sa:
Att registrera skedde felfritt för mig, det var simpelt och smidigt. Kan du säga vad det stod på felmeddelandet om du fick något, eller hur det såg ut när det krånglade?
jag tror jag försökte registrera mig på gMS. Det stog nåt om att jag inte uppfyllde kraven. Det handlade nog om att jag bor i eropa. nu lyckades jag!
 
Tillbaka
Topp