Ja har en ISO fil liggandes på win 8...
av de jag tycker så är de ett riktigt trevligt OS .... men.... inte till PC
helt underbart OS till pads och saker som använder touch (mobiler touchskärmar till dator etc)...
men ja gillar inte riktigt att sitta med mus på de... de känns konstigt.. eller så har ja bara testat de för lite helt enkelt... nån annan som har testat de så man kan bolla lite olika saker..
 
Mjo jag och min vän har testat det, dessvärre är vi extremt negativa om det. Vi finner operativsystemet fullkomligt urusel.
Det är tragiskt att Microsoft försöker så förgäves att hänga med i trenden istället för att hålla sig originella, tanke på nu går det utför. De behöver inte vara som Apple alltid varit.
Håller mig till Windows 7 oavsett.

Dock hade det varit en häftig uppgradering för Windows- smartphone, eller touchpad.
 
För touchenheter så som pads och telefoner är det garanterat kanonbra, men inte till desktop-enheter där man använder mus och tangentbord.

Satt med det någon timme och så som det ser ut kommer jag stanna på Windows 7 tills jag inte längre har något val än att uppgradera till Windows 8.
 
jag tänkte testa att uppgradera min htpc som för närvarande kör vista :)
279:- för en uppgradering är rena kapet :D
 
Kör w8 just nu på test och tycker att det faktiskt fungerar på bra även på vanlig desktop, viss tillvänjning självfallet men efter 3 dagar så har jag fått hyfsat styr på sakerna
 
Kan tänka mig att skaffa windows 8 men app fuktionen känns som något jag inte tänker använda! :)
skaffar det bara för att det är så billigt
 
app funktionen är i verkligheten "bara" en startmeny med bättre gruppering, du väljer helt själv vad som ska finnas där enkelt smidigt och lätt att hitta. Dock finns det ingen app för minecraft ( just nu)
 
Tillbaka
Topp