Status
Ej öppen för ytterligare svar.

RAzzO_o

Känd medlem
Stulit min älskade gröna skiva samt snöblock.

Har även rotat i massor av andra kistor.
Mina pengar ligger på att det har stulits grejor där med.

Tjolahopp. Hejdå!
 
vad i hela friden pratar du om? jag har inte ens någon grön skiva, men snö block har jag och dom har jag fixat själv ? ;o
 
Yaoula sa:
vad i hela friden pratar du om? jag har inte ens någon grön skiva, men snö block har jag och dom har jag fixat själv ? ;o
Vår kära loggfunktion säger annat.
Och det är en minimal chans att den visar fel på 5-6 kistor.
 
Kan du bara lyssna på mig, jag har inte tagit något, jag är ingen greifare! låt mig bara spela. Jag vill ha bevisat att jag har tagit något. Det är något jag vill ha svar på !
 
Yaoula sa:
Kan du bara lyssna på mig, jag har inte tagit något, jag är ingen greifare! låt mig bara spela. Jag vill ha bevisat att jag har tagit något. Det är något jag vill ha svar på !
Jag vet innehållet i min kista.
Och du är den enda som står i loggen från att jag senast kollade innehållet tills nu.

Krävs inte så mycket i hjärnkontoret för att förstå att du har varit där och norpat åt dig saker.
 
Det där tycker jag är felaktig ban, jag har varit hos dig och kollat, är det förbjudet att kolla i andras kistor? jag har 1 stack med snö block, om du tror att jag har tagit dem av dig så vet jag inte, men om jag får unban får du den stacken med snöblock. BTW är ingen greifare !
 
Yaoula sa:

Satte du tillbaka blocket efter att du varit och "kikat" då?
För om du inte gjorde det så kunde ju i princip vem som helst varit där efter dig och tagit saker och då får du faktist skylla dig själv att du inte kunde låta bli att kika, även om du inte tog någonting.
Tycker jag iallafall. :)

Edit: Satte du inte tillbaka blocket så griefade du det ;D
 
Det satt inget block ovanför kistorna, jag bara gled förbi där. Han har inga bevis på att jag varit där och tagit något!
 
Oh, How about that.
LOGGEN!
Eller duger inte det åt Mr.Hamzta?

20110513234208.png
 
varför skulle det duga? bara för att man har kollat i den 1 gång så betyder det inte att jag har tagit det ? jag var ute och fixade snö? om du unbannar mig så får du min stack med snöblock, även fast det är mina, jag vill in och spela och ha kul !
 
Steg 1: Razzo upptäcker att saker saknas ur hans privata kista.
Steg 2: Razzo ser att EN person förutom honom själv har rotat i hans privata kista.
Steg 3: Logik.
Steg 4: Låst tråd.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp