Eiliya

Aktiv medlem
Jag insåg för inte alldeles för lång tid sedan att jag har en kanal på youtube. Till följd av denna insikt har jag nu laddat upp ett videoklipp där jag tar mig an Vechs nyaste bana, Super Hostile 14 - Waking Up. Om nån är intresserad av att kolla på den så finns den här (https://www.youtube.com/user/EndlessMystify). Tyvärr har jag nått fel på mitt ljudkort/mick och har därför inte kunnat snacka med mig själv under spelandet. Om folk finner det intressant kanske jag kan lägga upp videos från xtra där åsså? Om admins tillåter, dvs.
 
Stor respons på denna tråd. Nått svar från en Admin på om jag får eller inte får lägga upp filmer från Xtra hade ju vart fint iallafall.

Nåja, för dom som bryr sig så har jag lagt upp del två av Waking Up nu, och del tre kommer vara uppe om nån timma eller så.
 
Oj oj, hur jag missat en fråga till admins :oops:.
Självklart får du lägga upp videos från Xtralarge!
(en länk i description skadar inte heller, isåfall :cool:)
 
Awesome. Då ska jag fixa en snabb tour av Xtraville som min första video och sen kommer jag leta rätt på ett obebott område där jag börjar arbeta från scratch. Naturligtvis kommer jag jobba vidare på de projekt jag redan har också :-D
 
Än finns det tyvärr inget från Xtralarge på min kanal, men jag har flertalet vids av när jag kör Sunburn Islands, samt ett par andra filmer åsså.

Xtralarge vids kommer så fort jag får ork nog att redigera dom.
 
Tillbaka
Topp