Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ClowneN

Moderator
Forumpersonal
Guldmedlem
Bannad för han uppenbarligen inte förstår reglerna vi har på servern.
Ber en admin dig fixa saker som inte är ok så gör man det och skriver inte:

22:25:31 <andrefalck1> kommer ta långt tid att gå dit... tar det i morgon ska sova nu.
22:26:44 <andrefalck1> lol nej hej då hörs i morgon :)

Det hela gällde en text i pixelart och regeln om det säger följande:
7. Pixelart eller namn får ej byggas på annat än skyddade områden t.ex. städer eller köpt mark.

Se dig efter en annan server.
 
det är ju bra att du bara skriver det som jag skrev. om du syftar på att jag var "oartig" i det sista som jag skrev så var det för att ett antal personer skrev precis samma sak till mig samtidigt. därav tyckte jag att det var lite komiskt. jag sa att jag skulle göra det i morgon efter som jag ska upp tidigt i morgon, och behöver sova. :(

(hade glömt bort texten, trodde att jag tagit med mig materialet där ifrån när jag och mina "gamekompisar" lämnade stället.)
 
admins sade du skulle göra det nu och gav dig chansen ju. synd att du inte tog den
 
Du har tid att svara på detta men inte att ta bort pixelarten som 3 admins bad dig om?
Sense - it makes none.
 
Du har brutit mot tre regler, så det finns inte en chans att du får komma tillbaka.

2. Uppför dig. (skällsord, osv hör ej hemma på servern!)
6. Lämna inte träd/löv i luften, eller höga 1blocks pelare osv. Håll kartan snygg!
7. Pixelart eller namn får ej byggas på annat än skyddade områden t.ex. städer eller köpt mark.

Tråd låses.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp