HippieMarcus

Aktiv medlem
JAg undrar om nån skulle kunna vara snäll och skicka mig en fungerande .minecraft eftersom jag inte can connecta till minecraft.net av nån anledning och dessutom tog bort gamla för att det skulle gå men det gjorde inte det så nu kan jag inte ens köra sinlgeplayer D:
 
HippieMarcus sa:
JAg undrar om nån skulle kunna vara snäll och skicka mig en fungerande .minecraft eftersom jag inte can connecta till minecraft.net av nån anledning och dessutom tog bort gamla för att det skulle gå men det gjorde inte det så nu kan jag inte ens köra sinlgeplayer D:

Kan inte heller connecta..
 
LosGinos sa:
HippieMarcus sa:
JAg undrar om nån skulle kunna vara snäll och skicka mig en fungerande .minecraft eftersom jag inte can connecta till minecraft.net av nån anledning och dessutom tog bort gamla för att det skulle gå men det gjorde inte det så nu kan jag inte ens köra sinlgeplayer D:

Kan inte heller connecta..
Inte jag heller, de har säkert minecraft.net nere. Men 1.2.5. jar:en hittar du här: http://assets.minecraft.net/1_2_5/minecraft.jar
 
Kan väl fortsätta i denna tråden ist för att göra en ny. Kan inte uppdatera mitt minecraft av någon konstig anledning. Finns det en snäll själ där ute som kan skicka mig en uppdaterad minecraft? Eller kanske modpacken är uppdaterade?
 
Är det att den stannar på random procent? Jag har nämligen varit med om det och lösningen då har varit att stänga av antivirus (AVG) under tiden jag uppdaterar :)
 
har ni också kollat så att ni inte har något i mods mappen? den har varit ett problem för mig fast jag inte har ML eller FML
 
Tillbaka
Topp