Status
Ej öppen för ytterligare svar.

granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
Namn i topic är bannade pga Speedhack. Står klart och tydligt att det är otillåtet.
Ingen idé att skylla på warpbuggen då thresholden är för hög, dessa bans är befogade.
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Även Dermiox är bannad pga ovan.
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Aha, så går det om man skall testa speedhack :/ Jag kan inte göra mer än att be om ursäkt. Jag älskade servern och alla dom som spela på den. Och jag ångrar stort att jag testa speedhack. Antagligen kommer jag inte bli unbannad eftersom det är ett väldigt grovt brott :/ Men jag hoppas att jag får en andra chans. Gången då jag använde speedhack det var för att bygga en tomt och då körda jag endast x2. Även om jag inte blir unbannad Så vill jag bara säga Hej då:) till alla ni som spela på servern. Hoppas ni ger mig en andra chans :(


Förövrigt Tack för födelsedags presenten :/
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Jerou sa:
Ja, det är sant. Jag har tyvärr inget att försvara mig med då jag gjorde fel som ens testade speedhacket och jag har lärt mig en läxa av detta, vilket förmodligen kommer underlätta för mig i framtiden på en annan server. Man lär sig av sina misstag :)
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Daimlol sa:
Aha, så går det om man skall testa speedhack :/ Jag kan inte göra mer än att be om ursäkt. Jag älskade servern och alla dom som spela på den. Och jag ångrar stort att jag testa speedhack. Antagligen kommer jag inte bli unbannad eftersom det är ett väldigt grovt brott :/ Men jag hoppas att jag får en andra chans. Gången då jag använde speedhack det var för att bygga en tomt och då körda jag endast x2. Även om jag inte blir unbannad Så vill jag bara säga Hej då:) till alla ni som spela på servern. Hoppas ni ger mig en andra chans :(


Förövrigt Tack för födelsedags presenten :/
Det var kul att ha dig på servern// willew98 och 3piD
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

du/ni skulle kunnat ''testat'' speedhack på din offline sparning?
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Hejsan!

Blev väldigt paff idag när jag försökte logga in!
För det första skulle jag vilja veta vad SpeedHack är, har ingen aning om vad det är jag har gjort. Vill verkligen inte vara bannad. Spelar man inte på den här servern så spelar man inte MineCraft, så är det bara!
Snälla förklara vad det är jag har gjort!

//oOEmilOo
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Nu har jag kollat upp vad SpeedHack är, att man rör sig mycket fortare fram. Hur kan ni påstå att jag har använt det? Jag har aldrig ens vetat att det går! Och eftersom jag inte har använt det så undrar jag nu hur jag kan ha blivit bannad för det!
Tacksam för en god förklaring här!

//oOEmilOo
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

oOEmilOo sa:
Hejsan!

Blev väldigt paff idag när jag försökte logga in!
För det första skulle jag vilja veta vad SpeedHack är, har ingen aning om vad det är jag har gjort. Vill verkligen inte vara bannad. Spelar man inte på den här servern så spelar man inte MineCraft, så är det bara!
Snälla förklara vad det är jag har gjort!

//oOEmilOo

Speedhack är precis vad namnet säger SPEED HACK. Du hackar snabbare och springer snabbare.

Jag tror inte att Granis hade bannat för speedhack om han inte hade bevis för det så du behöve rinte spela dum :)
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Det är dom bevisen jag vill ha bevisade! För jag har verkligen inte använt speedhack. Jag spelar inte dum! 100% true!
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Du borde veta vad det är XD Hoppa in på en ickeseriös server om ni ska hålla på!
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Varför borde jag veta det? Vill inte ha några fler dumma kommentarer från folk som inte vet nåt nu. Vill bara höra vad granis har för underlag! Tack på förhand!
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass
 

Bilagor

  • banhammer1.jpg
    banhammer1.jpg
    36,3 KB · Visningar: 426
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

oOEmilOo sa:
Varför borde jag veta det? Vill inte ha några fler dumma kommentarer från folk som inte vet nåt nu. Vill bara höra vad granis har för underlag! Tack på förhand!

Jag kan undersöka ditt fall närmre, återkommer med resultat. :)
(Dessa bans är dock inte gjorda på en höft..)
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

granis sa:
oOEmilOo sa:
Varför borde jag veta det? Vill inte ha några fler dumma kommentarer från folk som inte vet nåt nu. Vill bara höra vad granis har för underlag! Tack på förhand!

Jag kan undersöka ditt fall närmre, återkommer med resultat. :)
(Dessa bans är dock inte gjorda på en höft..)



Kanon de!
Men skulle jag inte kunna få veta anledningen till att jag ens blev bannad? :)
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Granis och alla andra Admins inne på servern. Det skulle bli en stor förlust för mig om jag inte blev unbannad på denna servern eftersom jag var skit aktiv och det var den enda servern jag spela på. Men som sakt det är eran ensak om ni vill unbanna mig. Det var grymt dumt av mig och riskera att bli bannad och som Nixtro sa. Man lär sig av sina misstag :/
 
Re: Banwave #1 oOEmiloo, yakenlol, Daimlol, Nixtro, nissnass

Det borde finnas en regel där det står att man ska bara anklaga andra spelare för serverbrott om man kan bevisa det :idea:

Eller vad tycker ni??
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp