men plz. jag kan ersätta allt jag tog... jag vill bara så gärna vara kvar! jag har varit med och byggt massa stora byggnader och hjälpt många som har behövt hjälp! Kan ni inte bara göra ett undantag... jag kan till och med ge er mer än jag tog! mycket mer! plz! :cry:
 
Brejjan sa:
Jag har som förslag att man kan införa varningar.

t.ex. 1 varning varar 1 månad sedan tas den bort, en andra varning under denna månad = bann i x antal veckor beroende på brottets storlek.

Grövre brott blir bann x antal veckor direkt, riktigt stora regelbrott blir permanent bann.

Fördelen med detta är ju att ni mods kan varna någon som kanske gjort ett misstag och bannar de som medvetet förstört för andra eller stulit.

jag ser inte detta som ett större brott så jag bore bli bannad i x antal veckor eller bara en varning! plz... :cry:
 
buggelbiff sa:
men det var ju bara typ 5 block jag tog... det borde bara vara en varning eller mindre.

Tror jag inte. Det är ju skitsamma hur mycket du tog, du tog. det är principen.

Det är som ett rån
"Men, jag tog ju inte så mycket pengar. Så då borde jag få mindre straff?"

Så, det håller inte.
 
Hej,

Nej, för att slippa lägga ned tid på tvivelaktiga spelare är det ban vid regelbrott som gäller.
Alla bör ha läst reglerna innan de börjat bygga/modifiera så det kan knappast komma som en chock att man blir bannad efter att ha brutit mot någon eller flera av reglerna.
 
men snälla kan jag få vara kvar! jag lovar att inte ens gå in i ett annat hus, någonsin igen och alltid be om lov innan jag tar, förstör eller bygger något nytt... om jag skulle mot all förmodan bryta någon regel igen så kan ni få banna mig på en gång utan några större protester... :(
snälla ge mig bara en chans till. jag lovar att sköta mig!
 
buggelbiff sa:
men snälla kan jag få vara kvar! jag lovar att inte ens gå in i ett annat hus, någonsin igen och alltid be om lov innan jag tar, förstör eller bygger något nytt... om jag skulle mot all förmodan bryta någon regel igen så kan ni få banna mig på en gång utan några större protester... :(
snälla ge mig bara en chans till. jag lovar att sköta mig!

om du så gärna vill spela här, varför bröt du mot reglerna från första början?
Trodde du inte någon skulle se dig eller vad?
 
jag hade inte läst reglerna...
det var en av mina kompisar som gjorde det här accountet åt mig när jag var på Åland...
det var en födelsedags-present.
 
buggelbiff sa:
jag vill verkligen fortsätta spela här på denna server.
snälla kan ni ta in mig igen... jag ber er!
:(

är det inte en självklarhet att man inte greifar?
och tycker du inte att du borde ha läst reglerna ändå? oavsett om det var du eller inte kompis som gjorde accountet, så är det väl din skyldighet att veta om reglerna?
 
betala 100 kr för ett nytt mc-konto så är det ju ingen som vet att det är du xD fast ip-adressen kanske också är bannad ...
 
Tror du verkligen att det hjälper om du tjatar? Granis lär bara bli mer irriterad och banna dig från forumet också för att slippa dig. Lägg ner, du är bannad, inse det.
 
Tillbaka
Topp