Status
Ej öppen för ytterligare svar.
bigsteffe sa:
ban pga greif av ravvies xpfarm

Farmen finns här:
map/#/11254/64/9312/-1/0/0

TjenaTjena! För det första vill jag be om ursäkt och för det andra så är det ett missförstånd!

Jag skrev först i chatten om att jag gav en stack diamanter gratis å då sa ravvies att han ville ha dom så då tpa jag mig till han. Han hade en xp farm som jag frågade om jag fick låna och då så gjorde jag det. sen efter nån dag så loggade jag in så var jag fortfarande inne i hans hus å tänkte väl eftersom jag fick använda xp farmen så fortsatte jag farma och satt en tejpbit på musen så den skulle slå automatiskt hehe för skulle ut me hunden lite snabbt men då när jag kom tillbaka så hade den haft sönder en stängsel å jag var död ofc. så allt är bara ett missförstånd
 
1. Enligt ravvie ( fö en tjej) så hade du inte där att göra.
2. ravvie har inte gett ngn tillstånd att vara där ( enligt ravvie )
3. alla försök till fusk är lika med ban. Så din nu erkända autoklicker variant minskar drastiskt dina chanser att få komma tillbaka
 
Kolla loggen då så får du se chatten det står typ "är det lungt/okej om jag lånar din xp farm"
-"Ja"

Vem bryr sig var en jävla rutten minecraft server i vilket fall
 
Kolla loggen då så får du se chatten det står typ "är det lungt/okej om jag lånar din xp farm"
-"Ja"

Vem bryr sig var en jävla rutten minecraft server i vilket fall
 
M men oavsett vad du skriver så är du aldrig mer välkommen hit. Du blir nu även bannad från forumet, trevlig helg på dig.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp