ClowneN

Moderator
Forumpersonal
Guldmedlem
Använt speedhack flera gånger och eventuellt flymod. Inte tillåtet här och det borde du vetat som medlem då du läst reglerna.

Bye bye.
 
ClowneN sa:
Använt speedhack flera gånger och eventuellt flymod. Inte tillåtet här och det borde du vetat som medlem då du läst reglerna.

Bye bye.


Visst har man läst reglerna, och visst va det dumt av mig att försöka, men men...

Det är trots allt bara ett spel, men skulle jag få en chans till, så tackar jag inte nej. Hade ganska svårt att komma igång då ingen ville hjälpa mig tillrätta, samt mina kistor blev tömda varje dag oavsett var man gömde dom (många med xray skulle jag tänka). När jag väl fick en plot i stan, va jag säker, men långt från skog, mark o monster. Därför tänkte jag ta mig fram lite snabbare.... Ni vissa heller inte warp lista, så jag vet bara 1 warp, som är spawn. Nåja...
Ingen skada för min del.
 
Ingen unban, tyvärr.

Sedan för att få en lista med warps så kunde du frågat. Komandot för listan är /warp
Blev du utsatt för griefing så skulle du talat med en admin.

Har man problem så är inte lösningen att fuska, fråga dina medspelare och admins så får du hjälp. Annars hittar man svaret oftast här på forumet någonstans!

/sm6vit
 
sm6vit sa:
Ingen unban, tyvärr.

Sedan för att få en lista med warps så kunde du frågat. Komandot för listan är /warp
Blev du utsatt för griefing så skulle du talat med en admin.

Har man problem så är inte lösningen att fuska, fråga dina medspelare och admins så får du hjälp. Annars hittar man svaret oftast här på forumet någonstans!

/sm6vit

Så är det, det accepterar jag. Men endast 2 ggr har jag set admins online under min speltid. 1 gång för att få en plots, och 1 ggr för greif på min plot. Och /warp fungerar inte, röd text som säger No permission!

Tackar för mig, kommer tyvärr inte ihåg vilken gata jag bodde på, men ni hittar säkert det, eller gör en rollback på mitt namn.
 
Vi får helt enkelt bli bättre på att nämna att de finns admins 24/7 på irc-chatten om ingen är ingame. Tack för uppmärksammandet! :)
 
Tillbaka
Topp