För att jag visste inte att man kunde få unban så jag slutade på servern. Sen fick jag reda på unban forumet via min kompis. :idea:
 
darkspare98 sa:
För att jag visste inte att man kunde få unban så jag slutade på servern. Sen fick jag reda på unban forumet via min kompis. :idea:
Då hadde din kompis fel.
Det är endast i extrema gränsfall vi unbannar, eller om vi tagit fel på personen.
 
Jag ska vid tillfälle kolla upp detaljerna kring din ban, men jag hinner nog inte ikväll.
 
Du förstörde ena sidan av en entré ner till en gruva, hur kan det vara ett block? En massa sandstoneblocks(Heter det så? :D) borta om jag inte minns helt fel.
 
fallQy sa:
Du förstörde ena sidan av en entré ner till en gruva, hur kan det vara ett block? En massa sandstoneblocks(Heter det så? :D) borta om jag inte minns helt fel.
Jo du minns rätt.

Du hade tagit bort ungefär 20 blocks om jag kommer ihåg rätt... Du tog bort sandstonen längst ner så att det där uppe bara flög.
 
Men eftersom det värkar som att jag har tagit bort sandstone så kan jag lova att ersätta allt som har tagits bort. Om ni redan har fixat så kan jag ge skogssmurfen sandstonen som försvan.
 
Jag vet inte varför du spelar från Plexxys konto, men nu fick du det bannat också.
 
Tillbaka
Topp