Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det var ingen flygning men, fort som tåget gick det... I och med din ansökan till denna servern så har du också därmed godkänt våra regler som vi har på servern. Ett brott mot dessa regler ser vi som väldigt allvarligt!

Dessutom är optifine en godkänd mod till denna serven, så det måste vara något annat som du har hittat på med din minecraft.jar-fil
 
Unban?:

Just innan jag började spela på xtralarge hade jag testat olika hacking clients (nodus och weepcraft)
Jag tröttnade på det efter några dagar. Jag spelar på en Mac så det är lite svårare med modden tycker jag!
Jag ville installera OptiFine men fick inte till det och kom på att jag kunde installera Clients hur lätt som helst så jag googlade "OptiFine minecraft client" Och kom fram till SOC(Simple OptiFine Client). Jag
fixade till det och så hade jag Optifine! Dagen jag blev bannad så var min kompis hemma hos mig och körde lite. Jag hittade inte några andra mods än Optifine. När min kompis spelade så råkade han komma åt någon knapp på tangentbordet (vet inte vilken) och han började hyperflyga!

Så jag undrar om jag skulle få bli Unbannad?
 
ok, få se om jag förstått detta rätt.
1: Du har speedhack installerat
2: Du läser våra regler
3: Du är inne på servern och ANVÄNDER speedhack
4: Du blir förvånad att du åker dit.

Rätta mig om jag har fel i någon punkt ovan, och vad du tror svaret blir
 
ernsta5678 sa:
Jag har inte speedhack installerat.
Jag läste era regler.
OptiFine Är väl ändå inte speedhack?
Du skrev tidigare "När min kompis spelade så råkade han komma åt någon knapp på tangentbordet (vet inte vilken) och han började hyperflyga!" Alltså hade du mer än Optifine installerat då Optifine inte har en funktion som gör att du kan flyga superfort.

Rätt enkelt faktiskt, du har läst våra regler, vi tillåter inte att man flyger någon annanstans än i Creative ändå flög du/din kompis.

Men även om det var din kompis så spelar det ingen roll för det var ditt konto han spelade på och det är ditt ansvar att ingen gör något med ditt konto.
 
ernsta5678 sa:
Det var det som jag inte visste fanns med i klienten!
Upp till dig och veta det, det är absolut ingen godtagbar ursäkt. Man får kolla upp saker innan man installerar dom och se vad dom gör.
 
ernsta5678 sa:
Nu kan jag också tilägga att jag har en egen server med några spelare (inte bara dom jag känner)
Ok, lycka till då får vi säga. Låser tråden då ärendet är utrett.
937600-lock.png
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp