JesPersona

Aktiv medlem
Failed to verify username, session authentication server unavailable

Jag får det meddelandet var och varannan gång jag försöker logga in på servern. Har varit så i någon vecka nu och jag börjar få lite abstinens av att inte kunna spela när jag vill. Vet vi varför det här problemet fortsätter? Vad jag kan förstå från att ha googlat runt lite så är det ett problem med bukkit, stämmer det? Är det något som måste göras på min ände, er ände, bukkits ände eller mojangs ände?
 
Re: "Failed to verify username, session authentication serve

Tror att det är idiotmojangs idiotserver som bråkar som vanligt.
 
Re: "Failed to verify username, session authentication serve

Går att komma in trots det felet.
Fortsätt att försök ansluta så blir du insläppt! Ibland kommer jag in på första försöket och ibland på 10:e och ibland ger jag upp...
Men det går!
Sedan brukar jag starta om klienten efter ett par misslyckade försök, vet inte om det hjälper men jag gör så.

/sm6vit
 
Re: "Failed to verify username, session authentication serve

Verkar som om det inte fungerar vid vissa tidpunkter. Kan försöka 10 ggr+ ibland och kommer ändå inte in, så väntar jag 10 min och kommer sedan in på första försöket.
 
Re: "Failed to verify username, session authentication serve

sm6vit sa:
Går att komma in trots det felet.
Fortsätt att försök ansluta så blir du insläppt! Ibland kommer jag in på första försöket och ibland på 10:e och ibland ger jag upp...
Men det går!
Sedan brukar jag starta om klienten efter ett par misslyckade försök, vet inte om det hjälper men jag gör så.

/sm6vit

Yeh, jag vet att det alltid går i slutändan. Jag funderade mest över en mer permanent lösning på problemet. Jag har en känsla av att vi kan tappa vänner här på servern om problemen fortsätter och det vore tråkigt.

Tack ändå i alla fall!
 
Re: "Failed to verify username, session authentication serve

då det inte är vår server som strular så kan vi inte ha en lösning på eländet tyvärr
 
Tillbaka
Topp