gocchef

Medlem
Jag har stött på ett problem när jag är inne på servern och försöker laga min "fullt uppgraderade" pilbåge. Det står att det är "för dyrt" :x .

Därför har jag en liten idé om att man skulle kunna göra som med tools och svärd, att man kan laga dem (för donatorer) genom att t.ex. högerklicka.

Detta skulle vara bra för dem som använder pilbågen mycket och för mig som är i end ganska ofta är det viktigt att ha en bra båge som inte riskerar att gå sönder.

Skulle vara mycket tacksam om detta kunde införas på servern. :D

/gocchef
 
Detta har varit uppe förr, då enchantsen kom. Då kom vi fram till att man inte skulle kunna donatorslaga pilbågar.
Och står det för dyrt när du ska laga så får du ha aningen lättare enchant så går det. Sen det du ska laga med är en helt oanvänd oenchantad pilbåge så blir det billigast enl min erfarenhet.

/sm6vit
 
Jag har lagat min pilbåge som har infinite samt power 5 säkert en 10ggr, trixet är att byta namn på den direkt så blir det billigare att laga sedan. Sedan att man ska kunna laga pilbågar tycker jag inte är en bra idé då det inte alls är svårt att få till en bra båge, som det är med ett svärd tex utan det är relativt lätt å fixa en bra båge så ser jag inte behovet av att man ska kunna laga bågen.
 
Tillbaka
Topp