Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har inte snott nånting? varför är jag bannad !?

Nehe, har farmat glas så det skulle räcka i flera dagar :O
 
helt seriöst är det ifrån min IP med ? för mitt acc har varit på vift sen jag haft besök av trojaner. tycker det är en grymt bra server och folket på den är grymma, skulle kännas kasst att tappa den gemenskapen. skulle aldrig sno.
 
Grazpop sa:
helt seriöst är det ifrån min IP med ? för mitt acc har varit på vift sen jag haft besök av trojaner. tycker det är en grymt bra server och folket på den är grymma, skulle kännas kasst att tappa den gemenskapen. skulle aldrig sno.

Så du menar att någon snor ditt acc (genom en trojan) och går in på denna servern o snor lite saker bara för att du ska bli bannad? Jo men tjena ^^
 
Grazpop sa:
helt seriöst är det ifrån min IP med ? för mitt acc har varit på vift sen jag haft besök av trojaner. tycker det är en grymt bra server och folket på den är grymma, skulle kännas kasst att tappa den gemenskapen. skulle aldrig sno.

Allt är från *.koping.net-adresser.
Kan du själv erinra dig om att du har varit i hamztas lager?
 
Nej? Vart ligger det? Dom officiella platserna jag besökt är den stora pyramiden, pixelart rummet. xtraville förstås. har t.om en tomt där. annars har jag jobbat på ett kyrkprojekt långt bort ute i "vildmarken" även en stor reeds farm i närheten. Har varit nere i gruvor och så men aldrig i något lager?
 
Grazpop sa:
Nej? Vart ligger det? Dom officiella platserna jag besökt är den stora pyramiden, pixelart rummet. xtraville förstås. har t.om en tomt där. annars har jag jobbat på ett kyrkprojekt långt bort ute i "vildmarken" även en stor reeds farm i närheten. Har varit nere i gruvor och så men aldrig i något lager?

Då har du ett problem. Någon antingen i din närhet eller via en tunnel/proxy på din dator har begått dessa stölder.
Har du ingen lillebror eller kusin så föreslår jag en ordentlig viruskontroll eller ännu bättre ominstallation av ditt operativsystem.

Åter till topic är det dock du själv som bär ansvar för ditt kontos handlande.
 
Så det är helt omöjligt att bli unbannad för något som jag inte har gjort? så jävla synd när servern är bland dem bästa på spelet. finns jue ingen som kommer upp i den klassen som finns på xtralarge. Tycker gemenskapen är grym och känns bara kasst att någon har försökt paja för mig...
 
Grazpop sa:
Så det är helt omöjligt att bli unbannad för något som jag inte har gjort? så jävla synd när servern är bland dem bästa på spelet. finns jue ingen som kommer upp i den klassen som finns på xtralarge. Tycker gemenskapen är grym och känns bara kasst att någon har försökt paja för mig...

För att det skulle finnas en chans så tycker jag du börjar med att ta reda på vem som egentligen gjort det?
 
Hur ska jag kunna? mina vänner blånekar och jag är inte precis någon hacker så att jag kan öppna torjaner och hitta spåvägar osv. helt ärligt, jag gör vad som krävs för att bli unbannad. ssäg bara vad?
 
Grazpop sa:
Hur ska jag kunna? mina vänner blånekar och jag är inte precis någon hacker så att jag kan öppna torjaner och hitta spåvägar osv. helt ärligt, jag gör vad som krävs för att bli unbannad. ssäg bara vad?
Du sa kyrkprojekt ute i vildmarken.

Vart är denna kyrka?
Vill gärna veta!
 
Nordväst om xtraville. Man går förbi en pro zon. vidare förbi en ganska stor mur. 6 block hög och 6 bred tror jag den är? sen vidare förbi en reeds farm som jag och copa (tror jag han hete) höll på att bygga. ser halvklar ut. sen forsätter man i samma riktning så finns det ett kyrkprojekt där. ingången är i princip klar. och desigenen på fönstren och altar platsen borde vara klara. sen finns de markeringar vart väggarna skall gå och en planering på hur mitt gången skall se ut.
vadårå?
 
Det som har hänt har hänt och Grazpop och erichman har inget med detta att göra. Det var jag som som tog en del saker för trodde jag inte skulle bli upptäckt som på andra servrar. Fick dela tomt med Grazpop och erichman för att vi känner varandra och är ifrån samma stad. Men ingen av dem har snott något och förtjänar inte att bli bannade.

Jag tar på mig allt.

//Fogelpisk
 
Grazpop sa:
Nordväst om xtraville. Man går förbi en pro zon. vidare förbi en ganska stor mur. 6 block hög och 6 bred tror jag den är? sen vidare förbi en reeds farm som jag och copa (tror jag han hete) höll på att bygga. ser halvklar ut. sen forsätter man i samma riktning så finns det ett kyrkprojekt där. ingången är i princip klar. och desigenen på fönstren och altar platsen borde vara klara. sen finns de markeringar vart väggarna skall gå och en planering på hur mitt gången skall se ut.
vadårå?

Kan ej hitta denna reeds farm eller kyrkprojekt, eller muren.

- Kan du ge directions?
 
´kolla googel kartan. sen drar du mappen ner och åt vänster tills de komemr en mur. förbi din så ser du ett litet hus av sand och trä med reeds. sen följer du den linjen till en halvfärdig kyrka
 
Grazpop sa:
´kolla googel kartan. sen drar du mappen ner och åt vänster tills de komemr en mur. förbi din så ser du ett litet hus av sand och trä med reeds. sen följer du den linjen till en halvfärdig kyrka
Blev fundersam.
Min kyrka är i princip bredvid er. I snö-området till höger från erat/ditt.
 
Ja. men fattar inte varför vi fått bann? fogelpisk som tydligen tagit av dig. och jag är ledsen för det. du kan få tillbaka allt om det finns i mitt hus och lite till som plåster på såren. men han som tog inte vi. hjälp mig att bli uppbanad så löser vi det här? vad är det han har tagit?
 
Inläggsrubrik: Re: Svar?Postat: För 13 minuter sedan.
admin


Blev medlem: lör 02 okt 2010, 22:30
Inlägg: 560
Fel personer har inte blivit bannade. Tror du jag sitter och randombannar eller?
Du nekade till att ha varit i närheten av hamztas lager, det finns loggar på att du far med osanning. DU HAR VART DÄR. DU HAR RÖRT KISTORNA.

Om ni nu dessutom delar lager, ifrågasattes det inte när "någon" av er fyllde på med 4 lådor på 5sekunder?

Vänligen fortsätt diskussion i rätt tråd.

//

JAG HAR VARIT DÄR! JAG HAR RÖRT KISTORNA men jag TOG aldrig något !? så du menar att jag är bannad för att jag inte frågat min polare om han hade farmat allt eller om han hade snott det?

nu till reglerna:
3. Du får inte medvetet fuska/exploita/dupa/flyga/stjäla/liknande.

Eftersom jag inte snott något har jag inte brutit någon av de nämnda över om inte Liknande = du frågar inte din kompis vart han hittar allt?

Jag har inte brutit på reglerna :(!
 
glömde säga det. visste inte att det var hans lager/kryka förtod inte att de va det stället ni menade. men nu när fogelpisk berättade fattade jag vart ni menade. vara bara där i ett syfte och det var för att få inspiration till min kyrka! sen om fogelpisk tog något? vad ska jag göra åt den saken? Har ingen makt alls att veta om han tar något eller inte :S
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp