Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ilopp

Medlem
Hej!

Nu har jag varit länge bannad och kommer INTE begära en unban :D. Gjorde det och fick ingen. Men nu till saken. Mitt emot mitt "gamla" hus i Xtraville finns en tomt/hus med namnet "Maxprix". Detta är min bror och vi undrar tillsammans om ni kan fixa mina saker i mitt hus till han. För då kan ni även riva den tomten och ge ut till någon som behöver den och all items som blir kvar kan ni ge till Maxprix om ni nu vill det. Men det var det.

Ha en trevlig tid :)
//ilopp

Tack för allt
 
Som jag känner till hurdan du är, misstänker jag att det är du som spelar maxprix.. Lite skumt att maxprix inte ansökt om en sådan sak, eller ens trätt fram överhuvudtaget.

Men men det är jag och mina teorier i alla fall.
 
Hej,

När man blir bannad övergår "rätten" till ens prylar till servern. Du eller någon annan kan alltså inte lova bort dina items eftersom de inte är "dina" längre.
 
Men skit i det då -.-' Jag spelar icke som Maxprix då han är min bror som heter Max. Han skulle inte gjort en ansökan samtidigt som jag var inte bannad om jag var han. Så du har fel Derekerium. ps. lek inte Admin när du inte är en,
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp