hamzta

Känd medlem
Jaha då har man blitt griefad.

Personen som gjort det är okänd.


Saknas: Torches 1 stack, ca 10 diamanter, massa stentrappor, en del har blivit utsatta av griefarn här och där.
Mitt ena torn saknade grund (wood) sitter sand mellan mina ugnar, och ett skitstort jävla träd och ett par små, saknas massor med träd överallt på en kulle jag hade en del träd på.
Saknar även Wood från kistor, min 'Dungeon' som jag pillat på är annorlunda, blocks saknas och massa cobble är utsatt random, massa torches (antagligen mina) är placerade i för-mig-okända-grottor som leder till ingenstans.

Har haft hål i mina torn, muren, sitter fortfarande stentrappor på min ena "brygga" och massor fortfarande vid mina ugnar samt ett stort äckelträd. Så om du - Granis - kan titta vem som placerat ut allt så får du gärna göra det, och om du kan återställa lite av det som fanns i kistorna?
Satt även lite glas utplacerat här och där, saknas även en halv stack där.

Och mitt ställe är ju ute mitt i ingenstans och det är bara en person som har något i närheten, en stor sten-båt eller något ute i havet om man tittar utåt från framsidan av mitt "slott"
Är även massa random cobble utplacerat på kanten där ugnarna är..
 
Personen som är skyldig till minst ett flertal av punkterna är LaBCent..
Hooka mig ingame med en lista på vad som saknas så ersätter jag det
 
granis sa:
Personen som är skyldig till minst ett flertal av punkterna är LaBCent..
Hooka mig ingame med en lista på vad som saknas så ersätter jag det

Saknas: Torches 1 stack, ca 10 diamanter, stentrappor.

Märkte även nu att mina Diamantspadar jag haft (2st) är borta, allt mitt Iron Ore (2 eller 3 stacks) är också borta men det är allt, tror jag.
 
hamzta sa:
granis sa:
Personen som är skyldig till minst ett flertal av punkterna är LaBCent..
Hooka mig ingame med en lista på vad som saknas så ersätter jag det

Saknas: Torches 1 stack, ca 10 diamanter, stentrappor.

Märkte även nu att mina Diamantspadar jag haft (2st) är borta, allt mitt Iron Ore (2 eller 3 stacks) är också borta men det är allt, tror jag.

Du har en kista i din tomt på Xtraville med lite grejor
 
granis sa:
hamzta sa:
granis sa:
Personen som är skyldig till minst ett flertal av punkterna är LaBCent..
Hooka mig ingame med en lista på vad som saknas så ersätter jag det

Saknas: Torches 1 stack, ca 10 diamanter, stentrappor.

Märkte även nu att mina Diamantspadar jag haft (2st) är borta, allt mitt Iron Ore (2 eller 3 stacks) är också borta men det är allt, tror jag.

Du har en kista i din tomt på Xtraville med lite grejor

Tackar!

Du kan plocka upp kistan om du vill!
 
Tillbaka
Topp