ClowneN

Moderator
Forumpersonal
Guldmedlem
Det är säkert flera av oss på servern som velat ha högre höjd i Xtraville än just 10 block och nu blir detta verklighet.

För 100c kan du nu få 1 block högre hus och det finns ingen begränsning för hur mycket höjd du kan köpa.

Det du ska göra är att haffa tag i en admin ingame och tala om för denna admin att du vill köpa högre höjd i Xtraville så ordnar han/hon detta emot en kostnad på 100c per blockhöjd.
 
Kan man betala för att bygga högre på ett annat ställe än xtraville? För jag skulle vilja göra ett stort torn men jag behöver bygga 27 blocks högre än vad jag kan. Tack på förhand Mvh/Anton ;)
 
antonjohanrw sa:
Kan man betala för att bygga högre på ett annat ställe än xtraville? För jag skulle vilja göra ett stort torn men jag behöver bygga 27 blocks högre än vad jag kan. Tack på förhand Mvh/Anton ;)

Xtraville är där du får en gratis tomt som du kan bygga med maxhöjd på 10 block.
Nu kan du köpa extra höjd i xtraville.

Vill du ha högre höjd i en annan stad, då ska du prata med respektive stadsägare ;)
 
ZENdog sa:
antonjohanrw sa:
Kan man betala för att bygga högre på ett annat ställe än xtraville? För jag skulle vilja göra ett stort torn men jag behöver bygga 27 blocks högre än vad jag kan. Tack på förhand Mvh/Anton ;)

Xtraville är där du får en gratis tomt som du kan bygga med maxhöjd på 10 block.
Nu kan du köpa extra höjd i xtraville.

Vill du ha högre höjd i en annan stad, då ska du prata med respektive stadsägare ;)
Jag vet men när det stod utan begränsning så trodde jag att man kunde bygga åvanför molnen. Det vill jag göra på ett randome ställe i vanliga världen
 
antonjohanrw sa:
ZENdog sa:
antonjohanrw sa:
Kan man betala för att bygga högre på ett annat ställe än xtraville? För jag skulle vilja göra ett stort torn men jag behöver bygga 27 blocks högre än vad jag kan. Tack på förhand Mvh/Anton ;)

Xtraville är där du får en gratis tomt som du kan bygga med maxhöjd på 10 block.
Nu kan du köpa extra höjd i xtraville.

Vill du ha högre höjd i en annan stad, då ska du prata med respektive stadsägare ;)
Jag vet men när det stod utan begränsning så trodde jag att man kunde bygga åvanför molnen. Det vill jag göra på ett randome ställe i vanliga världen

Just nu så kan du inte bygga högre än 128 blocks från bedrock. Men i 1.2 så kommer du att kunna bygga 256 blocks från bedrock.
 
Vilken rip off! Vill minnas att jag betalade 1000g för varje extra block. Visserligen var det ju över ett år sedan... :lol: Hihi
 
Tillbaka
Topp