joarc

Känd medlem
hej!

som alla vet verkar det vara många som vill köra en hunger games match och när jag försökte köra med mina vänner så balla det bara ur och jag rage quita server.

så nu undrar jag ifall några (typ 20) vill köra en bana som en youtuber har gjort som heter vareide
länk till bana: http://www.planetminecraft.com/project/ ... val-games/

om nån känner att villja så skriv i tråden. (jag har server så när antalet blir typ 20-24 så kan vi börja (troligen:|?))


SES!

EDIT: Hunger Games är en film på bio nu som inte jag heller har sett men har sett andra köra den här banan. Allt handlar om att vara sista som lever. alltså man ska döda varandra och på banan finns hemliga saker som kistor och underjordiska labyrinter.
Länk funkar nu också.

Skickat 09.29 MÅN
 
Låter väldigt intressant måste jag säga. Är lätt på om det blir nått. Ska läsa på lite mer när jag kmr hem!

Mvh // Tobbe
 
Länken verkar nere..
Jag har inte sett/läst hunger games, men antar det är nån battle royale-variant?

Fyll gärna på med info samt hur det ska funka så kanske vi ger det ett försök :cool:
 
granis sa:
Länken verkar nere..
Jag har inte sett/läst hunger games, men antar det är nån battle royale-variant?

Fyll gärna på med info samt hur det ska funka så kanske vi ger det ett försök :cool:

Hunger games går ut på ( i minecraft) att man får 2 minuter odödlighet på sig , att skaffa vapen/mat/gear och sedan är det siste man vinner. Dör man blir man kickad. Går oftast hyfsat snabbt.
 
i den här versionen så alla som dör blir "sponsorer" som ger folk saker som eller gör fällor på order.
 
Bara en snabb fråga: Ska xtralarge Hosta eller jag?
Jag är frivilig att hosta så sliper xtralarge hosta och dra xtra RAM.
 
Tillbaka
Topp