Laumola96

Känd medlem
Hej! Tänkte bara påpeka att ni borde ändra i tråden "så här blir du medlem"... När man /invirar kostar de tydligen 200c vilket jag med förvåningen märkte när jag gick till godo för en vän härom dagen. Tycker det ska stå lika tydligt att man betalar 200c som att man har ansvaret för spelaren som accepteras!!!

Dessutom tycker jag att man bordetjäna något på att fixa nya aktiva spelare till Servern, inte betala 200c OCH stå som ansvarig för denne... Man förlorar bara på att bjuda in vänner till Servern som det är nu, det är fel tycker jag.
 
jag frågade om du läst reglerna ordenligt innan du invitade, vilket jag inte fick ngn respons på.
 
Jag har nu lagt in så att det står att den som invitar måste inneha minst 200c.
Samtidigt kan man tycka att är man osäker på något så kan man fråga.
 
Bigsteffe: Joo jag hade läst! Men det stod ingenstans att de kostade att acceptera personen i fråga!

Getninjan: Bra bra!

Vart bara lite förvånad över att jag betalade 200c för något sådant... om jag vetat om de hade det varit ok!
 
Jag förstår din vinkel att man borde belönas för att rekrytera spelare..
Däremot ser vi det som att man "kringgår" ordinarie ansökningssystem och får lite räkmacka, varför det måste vara en liten uppoffring för den som bjuder in att göra detta.

Sen kanske det är dags att se över detta eftersom vi i princip godkänner alla direkt & snabbt, vilket inte var fallet när invite-pluginen skrevs.
 
Exakt granis... !
Eftersom alla förutom de med tidigare ban ändå accepteras så borde man inte ta hela 200 c.. 2 dagars röstande!! Det är för mycket i dagsläget :cry:
Iof så är man ju tät som ett troll så gick ju bra för min del men :mrgreen:
 
Tillbaka
Topp