Hejsan!

Har precis byggt färdigt en labyrint/pusselhus i Smalltown och vill bjuda in er alla till att prova denna! Det finns en kista med belöning i för det som klarar sig till slutet (tack Sm6vit :) ). Ämnar att fylla på denna med något så ofta jag kan.
Sedan har jag även möjliggjort tidtagning och toplistor för de som är intresserade. Inga potions eller enderpearls etc tillåtet då. Har observationsrum så jag kan se vad ni gör :cool: . Bara att skriva till mig om ni vill tävla.

Huset befinner sig:
map_terranova/#/-575/64/-5974/-2/0/0
(det stora sandstensbygget)

Ingång på framsidan via ringklockan. Är dock låst under tiden någon annan kör på tid för att inte störa.

Hoppas ni tycker detta är roligt :)
 
Kul!!!

Jättegärna :D

Tror inte jag sett dig inne... Hoppas 02:00 inte är den normala dyngsrytmen för dig...
Klart.. Det måste ju vara några till... Antar jag eller går det bara en åt gången???

Hur är det med "F3" eller "rai minimap"??? Tillåtet/fördel??

Hoppas mer intresserade hör av sig.. Kul me' lite action!!!
Minecraft behöver en "fotboll" det hadde varit något...
 
Lyoneye sa:
Hoppas mer intresserade hör av sig.. Kul me' lite action!!!
Minecraft behöver en "fotboll" det hadde varit något...

Påtal om fotboll, eller en puck av något slag då min storslagna hockeyarena nästan är klar!
 
LosGinos sa:
Lyoneye sa:
Hoppas mer intresserade hör av sig.. Kul me' lite action!!!
Minecraft behöver en "fotboll" det hadde varit något...

Påtal om fotboll, eller en puck av något slag då min storslagna hockeyarena nästan är klar!
Yo.... Kan man inte bara knuffa en båt runt på planen eller e jag helt ute å cyklar!???

PS: Ingen mer som gillar tanken på att leka labbråtta???
 
Bara att warpa till smalltown och leta upp mitt hus. Väl där klickar du på ringklockan för att börja.

Håller på med en ny labyrint / hinderbana nu. Modell 10x större :)
 
Tillbaka
Topp