Re: karls0n1999

hej
det med att jag blev bannad det var ett missförstånd jag höll på att fixa zombiefarmen så den bliv lite bättre. Det skulle va en överraskning för sweDanneboy om det inte skulle vara ok för honnom så skulle jag tagit väck det alltså jag undrar om jag kan för den chansen att bli unbannad.

/karls0n1999
 
Re: karls0n1999

Ser inget missförstånd alls. Du griefade hans ställe, han hade inte sagt ok till det hela. Tills nästa server kanske du lär dig att man frågar innan man ger sig på någon annans saker.
 
Re: karls0n1999

Han hade dessutom sagt till dej att inte röra stället om jag förstod han rätt
chat logg:

[13] <sweDanneboy> admin
[13] <sm6vit> ja
[13] <sweDanneboy> kom till mig
[13] <sm6vit> ok, vad gäller det?
[13] <sweDanneboy> det är någon som har ädrat i min zombi farm
[13] <sm6vit> var?
[13] <sweDanneboy> se du det är någon som har set vatten där
[13] <sweDanneboy> uppe ifrån
[13] <sm6vit> vilka får vara här?
[13] <sweDanneboy> bara jag
[13] <sweDanneboy> swetomson hjälper mig nu
[13] <sm6vit> kolla på blocket ja kanckar på
[13] <sweDanneboy> ja
[13] <sm6vit> hela den raden och den under är det en annan spelare som satt ut
[13] <sweDanneboy> vem?
[13] <sm6vit> idag för ca en timme sen
[13] <sweDanneboy> okej vilken
[13] <sm6vit> karlss0n1999
[13] <sweDanneboy> men jag sa att han inte skulle göra något
[13] <SWETomson> vad händer nu då?
[13] <sm6vit> så han har inte rätt att bygga nåt här?
[13] <sweDanneboy> inte nu
[13] <sweDanneboy> han har ej rätt att bygga här nu
[13] <sweDanneboy> okej
[13] <sweDanneboy> tack kan du hjälpa mig nu?
[13] <SWETomson> blir han bannad permanent?
[13] <sm6vit> ja, det blir man för griefing
[13] <sweDanneboy> okej
[13] <SWETomson> okej, Tack för hjälpen :D
 
Re: karls0n1999

Jag vet inte om det är här man ska me om en ubannings ansökan men vi få diskutera det.

snälla svara :)
 
Re: karls0n1999

Ja, det är här som du ska be om att bli unbannad.
Det du kan göra är att beskriva din version av händelsen och varför du tycker att du ska bli unbannad. Du kan också lägga till något ytterligare som du känner att du behöver få sagt.

/sm6vit
 
Re: karls0n1999

Hej
jag undrar if jag kan bli unbannd för nu är jag gamlare och mognare på att spela så om jag kan få en chans till.
jag är 13 och några månader och nu fattar jag att det är bara omoget att greifa dat är bara onödigt.

Svara snarast :):)::)
 
Re: karls0n1999

om du läser sm6vit´s post en gång till och svarar enligt hans instruktioner går det nog bättre
 
Re: karls0n1999

Okej för det första när jag kom in så va jag men Daniel som han heter (swedanneBoy) och då var vi två i skolan och han visa mej runt i hans hus och by och då frågade jag han om jag fick bo där och det fick jag och när han skulle till en lektion så spelade jag lite och kollade runt och då hittade jag den XP-farmen och då tängte jag att man kan göra den bättre så jag började bygga på den och till mej sa han inget om att jag inte fick bygga något där.
Och sen när jag logga ut efter en stund så logga danne in ióch kollade där och jag hade inte hunis säga något till han och han undrade vem det var och sen så snackade dom där och sen blev det ban.


Vf jag tycker att jag ska bli unbannad.

Jo för som jag ser det så är det ett missförstånd att jag inte han snacka med danne inann detta hände och att jag förstår att jag borde fråga inte jag byger någonstans i någon annans by.


någonting annat jag vill säga


de att ja är mycket mognare nu och att jag fatta att det var onödigt att göra det innan jag frågde danne

Hållas ni kan svara :):):):):)

MVH karls0n1999
 
Re: karls0n1999

Vi har diskuterat din ban i admingruppen och kommit fram till att du får en andra chans!
Detta är inget vi vanligtvis gör, så ta väl vara på denna chansen!
Naturligtvis kommer vi oxo hålla ett litet extra öga på dej ett tag, så bli inte förvånad om vi plötsligt kommer på besök när du är ute och bygger eller minar.

Välkommen tillbaka! :)

UNBANNAD!

/sm6vit
 
Tillbaka
Topp