Snorbuse

Aktiv medlem
Guldmedlem
Jag lovade ju dig att jag skulle äta kebab i helgen så här är bildbeviset! :D

20120317182407.jpg


Jag funderar på att posta en bild varje gång jag äter kebab i denna tråd till r0bb4n's ära :twisted:
 
Haha sjukt stor bild.. kändes som att man kunde ta upp den med handen och börja käka :lol:
Men de funka inte :cry:
 
Åh jag älskar hur narutori har sagt att han lär vara frånvarande ett tag pga han köpt hem Skyrim. Och vi alla vet hur oerhört fängslande Skyrim kan vara, att man praktiskt taget slutat existera i den riktiga världen under ett bra tag..

Och ändå så med all lilla styrka ty den modige narutori hade kvar, slet denne sig av från spelet, kämpigt nog, med sitt kött och blod räcka sig fram över ett välbyggd bildtagande föremål, och flashade scenariot i sitt sikte. Till all förmodan, kröp han sin väg till det krävande tangentbordet, och ansträngde sina nerver för att knappa in så kallade bokstäver i det elektroniska lådan.

Allt... i det gudomliga ögonblicket... Enbart... För att smeta kebab... I nyllet på r0bb4n.
 
Well said, well said indeed!

(Fast hade det inte varit för att ps3an hängt sig pga överhettning så hade jag suttit där fortfarande! Men det va värt att smeta kebab i r0bb4ns ansikte!)
Ps. ta bort det första "r":et i mitt namn tack :p Har inget med en rävunge i orange fängelseoverall att göra ;)
 
Tillbaka
Topp