LaBCent

Medlem
tjena, som dom flesta vet driver jag och många andra en liten affär i Xtramall och jag samlar Cred som en galning till en /Warp :cool:
Så jag tänkte fråga er vad är det NI vill köpa eller är i behov av och kanske vad är ett rimligt pris på dom olika produkterna ?
så dom flesta vet vad som är i behov att sälja osv :)
cya! ;)
 
LaBCent sa:
LaBCent sa:
tjena, som dom flesta vet driver jag en liten affär i Xtramall och jag samlar Cred som en galning till en /Warp :cool:
Så jag tänkte fråga er vad är det NI vill köpa eller är i behov av och kanske vad är ett rimligt pris på dom olika produkterna ?
så jag vet vad jag ska sälja osv.. :)
cya! ;)

Kan du lugna dig med reklamen lite :) vi vet att du driver en affär och folk går dit och handlar, mitt tips ifall du har brotom med warp är att börja göra daily! Ger sjukt mycket när man ändå tänker efter, samtidigt som det rullar in cash i affären ;)
 
ja du kan skaffa en hel del irritation i slutändan om du håller på som du gör. Ta det lugnt och fråga dig istället vad e det du egentligen har bråttom till ?

Du spelar gratis och har väl all tid i världen ?
 
Devlas en del irritation i slutändan vad menar du då ?.

för jag gör en tråd som borde hjälpa alla som spelar på Xl ?
tror du har missuppfattat min poäng
 
nog du som missuppfattar mig. Att du tigger att folk hela tiden ska köpa säker för att du behöver credits kan skapa en ganska stor irritation.

så vem missuppfattade vad ?
 
Det är en bra idé att sälja det som behövs men att fiska köpare(och bumpa en relativt färsk tråd) är lite små jobbigt i längden. :p
 
Devlas sa:
nog du som missuppfattar mig. Att du tigger att folk hela tiden ska köpa säker för att du behöver credits kan skapa en ganska stor irritation.

så vem missuppfattade vad ?
haha du skojar va?!
Denna tråden gjordes för en anledning att folk som behöver nått skriver i tråden och vi säljare skaffar det?!
så denna tråden handlar bara inte om mig så sluta tjafsa nu,
blev dock nyfiken när du skrev att jag tigger av folk hela tiden ?
 
Tillbaka
Topp