Kojjan

Aktiv medlem
Jag kommer eventuellt börja jobba snart och då kommer jag inte kunna vara online alls lika mycket som jag har kunnat förut tack vare 12-13 timmars arbetspass, dessutom finns det mer än bara Minecraft som är kul att spela när jag väl har tid att spela.

Kommer dessutom försöka ta så mycket som möjligt om Svartlien här på forumet, Har du/ni frågor så kan du/ni skicka ett personligt meddelande på forumet eller fråga mig ingame när jag är online.

Kronans kommer att hjälpa till som stadsägare då jag inte kan vara online så länge som förut och det kommer bli fler stadsägare än bara vi två.
 
getninjaN sa:
Pengar till tävlingen kommer Kronans få då hoppas jag?

Jag kommer ju fortfarande komma online, det är inte så att jag slutar helt.

Men jag förstår va du försöker säga, och vad jag förstått så har väl inte alla domare dömt klart än?
Du kan skriva upp vinnarna på forumet så fixar jag det på ett eller annat sätt :)
 
Kojjan sa:
getninjaN sa:
Pengar till tävlingen kommer Kronans få då hoppas jag?

Jag kommer ju fortfarande komma online, det är inte så att jag slutar helt.

Men jag förstår va du försöker säga, och vad jag förstått så har väl inte alla domare dömt klart än?
Du kan skriva upp vinnarna på forumet så fixar jag det på ett eller annat sätt :)

Jag väntar på att få in resultatet från en domare, sen så ska jag bara räkna ihop totalen med medlemsrösterna och domarpoängen. Om jag inte får in resultaten från den sista domaren idag så kör jag på de poäng jag faktiskt har fått in.

Så, idag eller imorgon kommer resultaten att postas.
 
Tillbaka
Topp