HydeX91

Aktiv medlem
Hej

Har under en längre period utgått ifrån Lumen för att finna mig resurser till olika projekt, men varje gång har jag stört mig lite på att man jämnt faller i vattnet efter att man gått igenom en portal från de fyra väderstrecken. Min fråga då till er admins är om jag får tillåtelse att bygga små sjöhus så att man spawnar i ett litet hus på vattnet men för att sen ta sig i land behöver du båt eller simma :p
vad tycker ni ?
 
De varnar dock för vattnet strax innan portalen, med en skylt, och uppmanar besökarna att ta med båt.

Men för övrigt, är jag neutral om den idén, varken för eller emot, får se vad majoriteten tycker. ^^.
 
Skulle faktiskt vara lite häftigt med ett litet pir-samhälle :3 Jag vill också få tillåtelse att ansvara för uppbyggande av en liten pir-by i anslutning till någon av teleportations-plattformerna om det klubbas igenom :roll:
 
Ett mindre flytande samhälle skulle inte sitta fel. Inte stort nog för att kunna kallas en stad, men kanske en samling bryggor och ett enstaka båthus eller liknande skulle inte sitta fel, under förutsättningen att det blir snyggt.
 
Eiliya sa:
Ett mindre flytande samhälle skulle inte sitta fel. Inte stort nog för att kunna kallas en stad, men kanske en samling bryggor och ett enstaka båthus eller liknande skulle inte sitta fel, under förutsättningen att det blir snyggt.

Givetvis :) men får se vad admins säger :)
 
Vilka koordinater ligger de olika spawns på? inte själv portalerna utan punkterna man kommer till när man går igenom
 
Röd:
X -1529
Z -265

Grön:
X -421
Z 1200

Blå:
X -421
Z -1364

Rosa:
X 801
Z -265

Koordinaterna må vara inkorrekta, jag är tankspridd, men kollade de alldeles nyss.
 
Tillbaka
Topp