Yes, då var det klart.
Detta skrivs kvällen efter kvällen btw. Vigsel ute på vår ö i mälaren och sedan en hejdundrande fest på Sundbyholms slott i goda vänners lag och med hela tjocka släkten. Trerätters med tårta, tal och bröllopsvals ;)
Med andra ord; Klassiskt bröllop med extra allt! (utom en kyrka och prälle).
Jag ska posta lite bilder för de som nu kan vara intresserade av det.



Det var ok väder. Det ser mycket värre ut än vad det var. Fast helt skonade från regn blev vi inte ... fast de säger att det för tur med sig ;)
 

Bilagor

  • MartinJennie1.jpg
    MartinJennie1.jpg
    223,1 KB · Visningar: 613
  • MartinJennie2.jpg
    MartinJennie2.jpg
    76,3 KB · Visningar: 607
Grattis! :)

Eftersom du inte bjöd in oss på bröllopet tycker jag att du ska bygga en fullskalig kopia av ön och slottet och hålla ceremoni och fest en gång till, för oss.
 
JesPersona sa:
Grattis! :)

Eftersom du inte bjöd in oss på bröllopet tycker jag att du ska bygga en fullskalig kopia av ön och slottet och hålla ceremoni och fest en gång till, för oss.
^ detta!

..och häftigt, stort grattis! :)
 
Tackar så mycket för alla lyckönskningar och gratulationer ^^ det värmer. Än så länge har äktesksapet fungerat jättebra ;) hehehe.. jag tror inte det kommer att påverka minecraft något över huvud taget då mitt liv (surprise!) har fortsatt precis som det gjorde innan jag var gift. Har även en kanonbrud som är mycket soft inställd till allt vad datorspelsnördandet heter. Är det inte Minecraft så var det DAOC eller WoW eller D2 eller Quake 1,2,3 eller FF-serien eller Dance Dance Revolution (jösses vad mycket DDR det var ett tag!) eller något annat....

Vi ses mer på servern allihop!
 
Tillbaka
Topp