Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ravvie

Känd medlem
Guldmedlem
Följande har lämnat flygande träd-kronor på ett väldigt stort område strax utanför Svartlien på ca-kordinaterna x2817 z5855:
dennas96
tompanhuhu
Milk_Fool

Totalt nonchalerat regeln "håll snyggt på kartan".

Möjligtvis kan vi tänka oss en unban, om ni snyggar till genom att rensa bort ALLA flygande trädkronor och sen skriver här vad ni gjort. Isåfall be här om en tillfällig unban så att ni kan utföra detta.
Ni ska även ge en förklaring till varför ni ignorerat denna regel.

sceenshots025.jpg


Speciellt till Hamzta: niilsson står med här nu, men han har ingen chans att få komma tillbaka eftersom han redan har fått en varning för en tidigare förseelse.

iJacob friad från ban.
 
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag har alltid försökt ta ner hela träden och sedan plantera nya. Allt för att all skog inte ska försvinna, men jag kan kanske ha missat några trädbitar. Jag ska ta bort alla "flygande träd" i området så for jag får tillgång till en dator!
 
iJacob sa:
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, jag har alltid försökt ta ner hela träden och sedan plantera nya. Allt för att all skog inte ska försvinna, men jag kan kanske ha missat några trädbitar. Jag ska ta bort alla "flygande träd" i området så for jag får tillgång till en dator!

Det är inte bara några få trädbitar, det är riktigt många och stora träd.
Kontakta oss när du kan rensa upp.
 
iJacob har varit inne och tagit bort sin del av trädkronorna, och har därmed blivit friad från ban.
 
heej, jag kan ta bort det jag har lämnat kvar efter träden om jag får en '' tillfällig unban''
och att någon visar mig det stället där jag högg för jag har ingen aning om när jag gjorde det

antagligen så har jag missat ett antal träd bitar som jag inte såg...
 
niilsson sa:
heej, jag kan ta bort det jag har lämnat kvar efter träden om jag får en '' tillfällig unban''
och att någon visar mig det stället där jag högg för jag har ingen aning om när jag gjorde det

antagligen så har jag missat ett antal träd bitar som jag inte såg...

"niilsson står med här nu, men han har ingen chans att få komma tillbaka eftersom han redan har fått en varning för en tidigare förseelse."

viewtopic.php?f=14&t=452
 
Det var så här det gick till. Jag hade precis upptäckt att Keops fanns och hade warpat dit för att kolla hur det såg ut. Då ser jag en som ser ut ungefär som jag (som Homer) då följde jag efter honom av ren nyfikenhet. Sedan såg jag att han började hacka rail. Jag fortsatte att följa efter honom för att se vad han mer skulle göra. Efter att tag var stället fullt av admins som skulle laga allt och kollade vilka som hade förstört järnvägen. Vid det tillfället hade jag redan lagt tillbaka all rail som jag hade fått upp.

Därför ser jag inte att jag har någon skulld i det.
 
niilsson sa:
Det var så här det gick till. Jag hade precis upptäckt att Keops fanns och hade warpat dit för att kolla hur det såg ut. Då ser jag en som ser ut ungefär som jag (som Homer) då följde jag efter honom av ren nyfikenhet. Sedan såg jag att han började hacka rail. Jag fortsatte att följa efter honom för att se vad han mer skulle göra. Efter att tag var stället fullt av admins som skulle laga allt och kollade vilka som hade förstört järnvägen. Vid det tillfället hade jag redan lagt tillbaka all rail som jag hade fått upp.

Därför ser jag inte att jag har någon skulld i det.

Den ända som kan verifiera detta är sterner00 och tills han gjort det så förändras ingenting.
 
niilsson sa:

Har pratat med sterner00 och enligt han samt loggen så har du hackat loss räls, inte plockat upp av misstag så där ljög du? och därför ser jag absolut ingen anledning till att unbanna dig.
 
ClowneN sa:
niilsson sa:

Har pratat med sterner00 och enligt han samt loggen så har du hackat loss räls, inte plockat upp av misstag så där ljög du? och därför ser jag absolut ingen anledning till att unbanna dig.

Bara en fråga. Så inbefore the rage.

Då niilsson satte dit räls (?) kan inte det då misstas som att han tagit rälsen? I loggen dvs.
Eller står det "placed" "destroyed" ?
 
hamzta sa:
ClowneN sa:
niilsson sa:

Har pratat med sterner00 och enligt han samt loggen så har du hackat loss räls, inte plockat upp av misstag så där ljög du? och därför ser jag absolut ingen anledning till att unbanna dig.

Bara en fråga. Så inbefore the rage.

Då niilsson satte dit räls (?) kan inte det då misstas som att han tagit rälsen? I loggen dvs.
Eller står det "placed" "destroyed" ?

Det står "placed" "destroyed". :)
 
jag kan nog erkänna att jag haft lite brottom med träden någongång, men så många kan det inte vara ;O?

jag skulle iaf uppskatta en unban och gärna gå och snygga till kartan och hålla hårt på regle'n i fortsättningen
 
tompanhuhu sa:
jag kan nog erkänna att jag haft lite brottom med träden någongång, men så många kan det inte vara ;O?

jag skulle iaf uppskatta en unban och gärna gå och snygga till kartan och hålla hårt på regle'n i fortsättningen

Det står klart och tydligt i reglerna att man inte får lämna trädkronor (du hade lämnat massor!) och dessutom hade du byggt precis vid någon annans bygge.
Erbjudandet av unban gäller inte längre och denna tråd borde vara låst för länge sen.
Avslag.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp