granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
Bannad pga stöld ur kistor från imevul, samt randomgrief i imevuls byggnad.
Nolltolerans på regelbrott här.

Vänligen uppsök annan server som passar ditt sunda förnuft.
 
Hey, tog ur hans kista?
Jag var utanför stan och letade nån grotta så jag kunde få min armor full.
När jag hade gått några 100 km så kom jag till imvuls ''hus''.
Såg ju jävligt fint ut så jag slog hål i glaset för att komma in. När jag kom in så följde jag gången och kollade igenom byggnaden. Tillslut hamnade jag vid hans ''förråd'' - ser man kistor i en riktigt snygg byggnad så kan man inte låta bli att kika igenom kistorna - Alla här på forumet måste hålla med mig.
Slutsats: Jag SVÄR att jag inte rörde nånting, jag kollade i några kistor och sedan fick imvul syn på mig.
Han skrev då in i chatten att jag ''snodde saker mitt framför ögonen på han''.
vafan?
 
Stölden är tyvärr inte loggbar DÄREMOT är det loggat att du som du själv säger förstört OCH placerat block i hans byggnad. Jag har själv verifierat detta.

1. Inget saboterande av annans pågående eller slutförda bygge.
 
Placerat block?
Tog sönder glas på ett ställe som knappt synes för att jag ville komma in. När jag slog sönder glaset så spawnade inte en annan glasbit, så jag kunde inte laga.
 
Tog faktiskt inge lava,
Ville få reda på hur den där ''farm'' saken funkade, så jag la nån sten där. Gick åt helvete, lavan åkte ner på marken..
Då kom jag på iden att pröva med sand, funkade inte heller. :|
 
För att vara extra säker på min sak kollade jag upp lite mer.

Du har 26stacks med Redstone, dvs 1664st redstone. Det behöver man hugga i snitt 475block för att få.
Anser du det själv vara rimligt att du fått detta på 3 dagar, när loggen säger att du inte ens tagit sönder 1 enda redstone-ore?
 
Dagens stolpskott, erkänna att man tagit sönder ett glasblock i någons hus ute i ingenstans. Ta i sönder glasblock är uppenbart regelbrott i sig, att sen försöka skylla bort det med att det inte gick att laga för att det inte spawnade något nytt glasblock? wait? what? spawna glasblock? som de 1664 bitar redstone du har på dig? :roll:

OT-Edit: Mitt skin är finfint. :cool:
 
:shock: woot... unban... efter 2½ år kommer du och vill ha en unban?

Tror du kan glömma det, men vi kan ju höra vad övriga admins säger.
 
Denna killen sitter med sina kompisar just nu, och har kul. Han vill ju bevisa att han är gängets clown, och vi alla vet att det finns bara en Clown här på XL. :lol:
 
Tillbaka
Topp