granis

Administratör
Forumpersonal
Guldmedlem
För mer info om updaten; titta här

Som brukligt vid nya versioner kör vi en testserver med den senaste tillgängliga versionen/builden.
Denna testserver kommer vara online tills vi har en fungerande bukkit till vår "vanliga" server, tills detta händer kommer den vanliga servern ej uppdateras.

Snabba fakta om testserver
  • Tyvärr låst till donerare, pga. problem med griefers förr
    Kartan kommer inte sparas, men kan göras tillgänglig för nedladdning vid förfrågan
    Det finns inga servermods, dvs inga fördelar eller annat
    SUNT FÖRNUFT. I princip samma regler som vanliga servern, smått undantaget bygg nära-regeln och "håll kartan snygg"-regeln.

Adress till testserver
xtralarge.se:1337

En bild på en lång häst:
attachment.php
 
Som en rutinerad och gammal spelare på servern kanske man skulla kunna få access till denna servern också? :)
 
Har du tagit bort .minecraft-mappen i %appdata% ?
Glöm inte ta backup ifall du vill återgå senare till spelet som det var innan :)
 
nvm, inlägget ovanför tänkte jag på vanliga server, kommer dock inte in på test heller då jag inte är whitelisted, har donerat =)
 
Som brukligt vid nya versioner kör vi en testserver med den senaste tillgängliga versionen/builden.
Denna testserver kommer vara online tills vi har en fungerande bukkit till vår "vanliga" server, tills detta händer kommer den vanliga servern ej uppdateras.

Snabba fakta om testserver

Tyvärr låst till donerare, pga. problem med griefers förr
Kartan kommer inte sparas, men kan göras tillgänglig för nedladdning vid förfrågan
Det finns inga servermods, dvs inga fördelar eller annat
SUNT FÖRNUFT. I princip samma regler som vanliga servern, smått undantaget bygg nära-regeln och "håll kartan snygg"-regeln.
 
Hej, hur är det nudå? Jag har senaste minecraft, kan då inte komma in på normala servern, är det för att den inte är uppdaterad? När uppdateras den? :oops:
 
Tillbaka
Topp