fallQy

Känd medlem
Stal wool och glas från Jerou och gazim. När han blev påkommen blånekade han.
Stal senare en diamanthacka som han dock gav tillbaks.

Sådant tolereras inte, hejdå.
 
Har dessutom tagit sönder en vägg för att komma åt våra kistor mitt framför ögonen på oss. Har dock haft en del överseende för han verkar ju vara ett litet barn, men det har hänt så många gånger nu att fallQy fick ta tag i saken.
 
Åh, känns ju lite fel att banna honom om han faktiskt är 9 år. Han var alltid väldigt ledsen för de saker han gjorde och jag hoppas den här bannen han nu fick har lärt honom.

Minecraft är ett spel som jag kan tro är väldigt bra i synnerhet för barn då man får använda sin fantasi till max och kan göra precis vad man vill (förutom griefa duhh).

Gav honom som sagt några chanser att komma undan redan tidigare men känns som att jag borde gett honom ännu en.

För min del skulle han gärna få bli unbannad. Ångrar t.o.m. att jag var lite barsk ingame.

PS.
Jag vet, det här kan leda till att alla som blir bannade påstår att dom är 8 år gamla men beserat på det jag sett monszellman skriva ingame har jag inga problem med att tro på att han är 9.
 
Nej jag är faktiskt 10 nu!

Och Jerou har rätt!
Jag lärde mig av den bannen.

Jag har börjat på en ny server nu och är jättesnäll!
Jag är jätterädd för att bli bannad! Det kändes dumt att ta saker men tack alla på mcservern ni är väldigt bra :)

SORRYYYYYYYYYY IGEN!
Jerou om jag nånsin träffar dig igen ska du få dom sakerna du vill jag lovar.

Och jag lovar att alltid vara snäll!
Jag gav mr tast eller vad han heter en hink med lava för att han behövde det.

Men jag förstår att min tid på den bästa servern i världen är över :(
 
Jerou sa:
Åh, känns ju lite fel att banna honom om han faktiskt är 9 år. Han var alltid väldigt ledsen för de saker han gjorde och jag hoppas den här bannen han nu fick har lärt honom.

Minecraft är ett spel som jag kan tro är väldigt bra i synnerhet för barn då man får använda sin fantasi till max och kan göra precis vad man vill (förutom griefa duhh).

Gav honom som sagt några chanser att komma undan redan tidigare men känns som att jag borde gett honom ännu en.

För min del skulle han gärna få bli unbannad. Ångrar t.o.m. att jag var lite barsk ingame.

PS.
Jag vet, det här kan leda till att alla som blir bannade påstår att dom är 8 år gamla men beserat på det jag sett monszellman skriva ingame har jag inga problem med att tro på att han är 9.


Ok så nu ska man ta hänsyn till ålder ? man läser regler sen bryter dom ?
Står tydligt i reglerna... sen om man bara bläddrar förbi reglerna.. ja då kanske man ska lära sig att faktiskt ta sin tid att läsa dom.
9år eller 50år samma sak ska gälla alla. tänk om alla som är 10-13 skulle säga samma sak.. då skulle det bara va massa folk som förstörde..
¨
Nej e han bannad så e han..
 
Devlas sa:
Ok så nu ska man ta hänsyn till ålder ? man läser regler sen bryter dom ?
Står tydligt i reglerna... sen om man bara bläddrar förbi reglerna.. ja då kanske man ska lära sig att faktiskt ta sin tid att läsa dom.
9år eller 50år samma sak ska gälla alla. tänk om alla som är 10-13 skulle säga samma sak.. då skulle det bara va massa folk som förstörde..
¨
Nej e han bannad så e han..

Det är inget krav från min sida, sa bara att han är förlåten, det var ju ändå mej han stal från. Dessutom är det inget jag tänker lobba något mera för.
 
Snälla jag gav ju tillbaka mer en vad jag tog och jag är jätterädd nu iframtiden att jag ska bli bannad!

Snälla kan jag få bli unbannad!

Det var den ända bra servern jag har varit på!


Och jag som hade tänkt göra en youtubefilm om den servern för att den var så bra!
Men det gick inte!
Jag upskattar den där servern och jag lovar att aldrig mer ta något!!!

LOVAR! :(
 
Jerou sa:
Devlas sa:
Ok så nu ska man ta hänsyn till ålder ? man läser regler sen bryter dom ?
Står tydligt i reglerna... sen om man bara bläddrar förbi reglerna.. ja då kanske man ska lära sig att faktiskt ta sin tid att läsa dom.
9år eller 50år samma sak ska gälla alla. tänk om alla som är 10-13 skulle säga samma sak.. då skulle det bara va massa folk som förstörde..
¨
Nej e han bannad så e han..

Det är inget krav från min sida, sa bara att han är förlåten, det var ju ändå mej han stal från. Dessutom är det inget jag tänker lobba något mera för.

Någon dag senare fick vi reda på att han hade både greifat och tagit saker från ytterligare en spelare.
Tyvärr monz men du får nog bita i det sura äpplet och spela vidare på någon annan server.
 
Tillbaka
Topp