Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Bullfisk

Medlem
Hej! o_O
Jag (vi) skriver här nu för att ansöka om stadsskydd.


Stadsägare:
Bullfisk
Tottely
Adderian


Stadsnamn:
Mountown

Önskat prefix:
MTN


Jaha men varför kommer folk köpa tomt hos er?
Vi tror att folk kommer vara intresserade av att köpa en tomt i våran stad eftersom den är exklusiv, annorlunda
och vid första visningen av staden kommer de vara sålda direkt! ;)
Mest tänkt som en stad för de rika.
Ett bostadsområde i lyx?


Läs gärna mer om staden då jag har laggt upp en tråd om den HÄR.

Vi har även en ekonomisk plan för att betala de 5000c som stadsskyddet kostar.





 
en berg/underjord´s stad är dock redan byggd (mycket är klart på den iaf) precis intill svartlien så eran stad är inte unik :p Får ta o kolla in eran stad senare och se hur den ser ut :)
 
Snoogiloo: Jag tycker våran stad är svårslagen och som Tottely sa, är det inte lite dumt att bygga stad intill stad? :?

willew98: Tomato, potato? What's your point?
Mountown är iallafall ett lite fyndigt namn eftersom det ligger i ett berg.
Har dessutom flera namnförslag i tankelådan, så det är ju inte låst på mountown. ;D
 
Bullfisk sa:
Snoogiloo: Jag tycker våran stad är svårslagen och som Tottely sa, är det inte lite dumt att bygga stad intill stad? :?

willew98: Tomato, potato? What's your point?
Mountown är iallafall ett lite fyndigt namn eftersom det ligger i ett berg.
Har dessutom flera namnförslag i tankelådan, så det är ju inte låst på mountown. ;D
+1
 
Vi pratades vid lite igår på mumble och jag har nu pratat med andra admins och det blir avslag på grund av 2 stora anledningar.

1. Ni är bara 2st stadsägare som du sa igår och det hela bedöms efter dom nya reglerna där det står att man minst skall ha 3st.

2. Ni har inte i närheten av 10 000c tillsammans. Dock skickade ni in ansökan innan priset ändrades men vi admins bedömmer det efter dom nya reglerna.

Så jag får be er att skicka in en ny ansökan när ni uppfyller kraven.
Är något otydligt så skicka ett pm.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp