Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sterner00

Aktiv medlem
Också tagit rails vid Keops. Nolltolerans på greifing.

Edit: niilsson, du har lagat mer rail efter dig än vad du tog, dock inte på samma ställe som du tog på i första början.

Är snäll idag, så du kan få komma tillbaka, bara för du lagade! Men dyker det upp något mer så är det slutspelat igen.
 
Vem tar järnvägar? :O så jävla lågt stick åt helvete griefers :twisted:

Ledsen :oops: men jag var på dåligt humör idag, men nu är det bra igen :D
Väldigt ledsen om någon tog åt sig av det här, det var inte menat just mot niilsson eller någon specifik person, utan mot alla griefers. jag hatar greifers och jag står för vad jag tycker, men kanske inte ska uttrycka mig på det här sättet nästa gång ;)
 
Re: niilsson bannad. UNBANNAD.

ravvie sa:
hamzta sa:
ravvie sa:
Menar du att han är med där.
Ska hjälpa till där.

Eller vad menar du?

dennas96
iJacob
tompanhuhu
Milk_Fool

Han var med där men får inte en andra chans, även om han rensar upp. Därav tog jag bort hans nick därifrån.
Några andra frågor?

Borde inte hans nick vara kvar, men att det står att han inte får en andra chans?
Att enbart länka till en annan tråd om bans, gör ju inte precis så att alla förstår att han är med där.. när han inte är med där i listan.

Är han bannad eller inte? Står Unbannad i title, men inte i topic.
 
Re: niilsson bannad. UNBANNAD.

hamzta sa:
ravvie sa:
Han var med där men får inte en andra chans, även om han rensar upp. Därav tog jag bort hans nick därifrån.
Några andra frågor?

Borde inte hans nick vara kvar, men att det står att han inte får en andra chans?
Att enbart länka till en annan tråd om bans, gör ju inte precis så att alla förstår att han är med där.. när han inte är med där i listan.

Är han bannad eller inte? Står Unbannad i title, men inte i topic.

Han är BANNAD!
Låser tråden.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp