Makarov182

Medlem
03-06 19:01:25 Nixtro destroyed DIRT

Ovanför Borglunds kista.

Det är nolltolerans på denna servern och du har haft för dig lite fuffens de senaste dagarna har jag fått höra från diverse källor, så tack och godnatt!
 
Re: Nixtro bannad

Jag har inte tagit någonting, jag och Borglund(senare Filip) är vänner IRL. Vi har känt varandra sedan länge och detta är så jävla löjligt det bara kan bli då jag inte tagit någonting från hans kista. Jag, Filip, Daimlol och zdevk2 har byggt allt som Filip numera säger är hans egna saker och vi har jobbat skiten av oss när vi minade med honom. Han fick några string från zdevk2 och jag tog ett fiskespö av Filip då zdevk2 sa att det var okej att jag fick ta av stringen med så jag tänkte att det var okej att jag tog fiskespöt.

Sedan började vi bråka om fiskespöt och jag sa att han skulle köpa en tomt så att han inte kan anklaga mig för att jag tar saker som jag inte har tagit, men det ville han inte göra :/

Vi hade allt gemensamt där Filip bodde så att jag bli bannad känns fel, jag har spelat ett tag på servern, jag hade 1 600c och jag hade bra kontakt med flertalet spelare på servern och jag var väldigt aktiv i chatten med att sälja och köpa saker. Detta var servern jag spelade på och jag hoppas att vi kan lösa det på ett smidigare sätt än att banna en spelare.

Vad ni admins tycker om detta vet jag inte, men jag hoppas verkligen att jag kan fortsätta att spela på den här servern i framtiden då jag verkligen älskade servern, och speciellt alla spelare.
 
Re: Nixtro bannad

Har nu undersökt saken lite mer och det verkar faktiskt som att du har en poäng där Nixtro. Även om Borglund har byggt större delen av er "källare" så har ju även du Nixtro varit med och byggt, därför är det svårt att säga vem som äger kistorna. Ni får ta denna diskussion UTANFÖR Minecraft, minsta lilla tjaffs i chatten kan leda till att ni alla blir bannade.

Får ursäkta min iver att banna dig Nixtro, men du hade inte bevisen på din sida vid det tillfället.

Unbannad tills vidare.
 
Makarov182, jag är glad att du tog dig tiden att ser över det hela och jag kommer tänka på detta i fortsättningen och jag ber om ursäkt för allt strul. Jag ska även prata med Borglund imorgon och försöka reda ut det hela.
 
Tillbaka
Topp