Status
Ej öppen för ytterligare svar.
vad är det som jag har gjort fel bilden tog jag för några dagar sedan som jag byggt jag har själv påkommit den jag kan skicka mer bilder på annat om ni vill / MVH Nisse
 
Tydligen förstår du inte heller vad en BAN är för något... du skulle gjort din ansökan riktig från början. Blir svårt att lita på en person som ljög från början ... så testa en annan server e nog bäst för din del.

En ban betyder du kommer inte in mer på Xtralarge
 
Devlas sa:
Tydligen förstår du inte heller vad en BAN är för något... du skulle gjort din ansökan riktig från början. Blir svårt att lita på en person som ljög från början ... så testa en annan server e nog bäst för din del.

En ban betyder du kommer inte in mer på Xtralarge

Enligt mig så gjorde han ju inget fel in game, Klart han gjorde ett stort fel i ansökan, fast alla bör ju få en chans till.
Även grifers får ju en extra chans, dom har ju endå chansen att fixa det dom föstört.
Det var ett stort fel men kräver inte perm ban! :|
 
Om man inte ens kan göra en ansökan rätt utan att ljuga hur tror du det då blir ingame ?

Sen kommer andra saken varför tror du vi har att man får ansöka ? jo för att man ska få en bild på hur personen i fråga är som person. Va fick vi för bild ? jo en som ljuger för att komma in i ett spel där han kunde sagt att han inte hade någon bild. Och sagt att han va ganska ny men förstog reglerna med mer i forumet.

Nej istället väljer han att ljuga och lägger upp bilder som inte ens e sina egna och visar ganska tydligt att man inte kan lita på han.
 
Minecraftklumpen, sluta försvara killen, han har gjort fel redan från början, ingen idé att älta om det, jag vet att det är surt men det är hårdare regler nu med invite.
 
MineCraftKlumpen sa:
Enligt mig så gjorde han ju inget fel in game, Klart han gjorde ett stort fel i ansökan, fast alla bör ju få en chans till.
Även grifers får ju en extra chans, dom har ju endå chansen att fixa det dom föstört.
Det var ett stort fel men kräver inte perm ban! :|

Nu kommer jag låta spydig men.. är du ny här? :)
Det är YTTERST få tillfällen folk blir unbannade, och definitivt inte från så solklara fall som det är..
 
Tycker tråden har gjort sitt.
om det är inget mer du undrar över om livet nniills2 som kan hjälpa dig i framtiden...? :geek:
 
granis sa:
MineCraftKlumpen sa:
Enligt mig så gjorde han ju inget fel in game, Klart han gjorde ett stort fel i ansökan, fast alla bör ju få en chans till.
Även grifers får ju en extra chans, dom har ju endå chansen att fixa det dom föstört.
Det var ett stort fel men kräver inte perm ban! :|

Nu kommer jag låta spydig men.. är du ny här? :)
Det är YTTERST få tillfällen folk blir unbannade, och definitivt inte från så solklara fall som det är..
Läs det sista han skrev
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp