Infate

Aktiv medlem
Hej ho, Infate här! :)

Jo det är såhär att vad jag har förstått så kan man inte spela på den ordinarie servern just nu, right? och jag har försökt att logga in där ändå, och även på testservern >IP<:1337 men då får jag ett meddelande om att det är endast för medlemmar. Jag har sedan en stund skapat ett konto här på forumet, i hopp om att jag ska kunna ta mig in på en server, eftersom det står att det kan ta uppemot 10 minuter att komma in första gången, men det har ju gått över en timma nu, om inte mer.

Hoppas någon har ett bra svar till mig! :D
 
Hej och välkommen Infate!

Jag tror ditt problem är att du måste bli accepterad av huvudservern som medlem innan du kan gå in på testservern:)1337)

Inte helt 100 på det eftersom jag inte är helt inne i systemet.
Men om du nu lyckas komma in på huvudservern och fortfarande inte kommer in på testserven kan du höra av dig så ska jag se om jag kan göra något mer.

MVH
RAzzo_O
 
Hej & välkommen Infate!

Testserverns whitelist är uppdaterad med ditt namn.
Anledningen att det stod endast för medlemmar är då vi hade problem med griefers på testservern, det är endast automatiskt på 'vanliga' servern där skyddssystem finns för att förhindra sådant :)
 
Hej. Ny medlem här också.

Hade lite problem med inloggningen, men har editerat mitt eget inlägg eftersom jag fick det att fungera. :cool:

//ZEN
 
p90fores sa:
jag kommer inte in heller det har gått två dagar och jag kommer fortvarande inte in på någon av dom

Jag har nu lagt till dig på testserverns whitelist (IP: de.xtralarge.se)
Att du inte kommer in på vanliga servern står i ditt felmeddelande "outdated server", DVS du försöker logga in med nya klienten på gamla serverversionen.

Du har 2 alternativ.
1. Spela på testservern med nya klienten
2. Spela på vanliga servern med gamla klienten


Dessa är de alternativ som kommer gälla tills Bukkit är veriferat som fungerande med 1.3.
 
Tillbaka
Topp