DiePrinzen

Moderator
Forumpersonal
Guldmedlem
Hej!

Jag precis som Laumola96 söker ett nytt tangentbord, men jag söker efter ett nytt lowprofile då mitt nuvarande Logitech UltraX Media Keyboard sjunger på sista versen. Och varför jag vill just ha ett lowprofile är för att jag avskyr (läs hatar) mekaniska brytare.

Det som jag söker efter är något som ser estetiskt tilltalade ut och där tangenterna inte känns för svampiga. Med tanke så som marknaden ser ut idag så tar jag inte hänsyn till vad tangentbordet kostar, men jag hoppas att det kan ersätta min kära ägodel (Logitech UltraX Media Keyboard) inom en snar framtid så att inte fler tangenter slutar bete sig på ett underligt sätt.
 
Wolf King Warrior XXtreme
Lite smått coolt och spelanpassat sådär ;) Dock tror jag inte seriöst på att du skulle vilja ha det :p
Logitech G19? :)
wolfking-warrior-xxtreme.jpg
 
Laumola96 sa:
Wolf King Warrior XXtreme
Lite smått coolt och spelanpassat sådär ;) Dock tror jag inte seriöst på att du skulle vilja ha det :p
Logitech G19? :)
wolfking-warrior-xxtreme.jpg

Haha, den var ju fett ball... det första jag sa när jag såg tangentbordet var "vad i h-vete".
 
Håller med om att den är cool ;) Riktigt, riktigt RIKTIGT spel anpassad! Om man inte vill ha en Razer nostromo så är det där de närmsta man kommer ;D
 
Tillbaka
Topp