niklaaas1998

Känd medlem
Hejsan! Jag har en fråga, vad kommer att hända med olympiska spelen? Kan inte servern bestämma ett datum och en domare + reserv domare och personer som tävlar. Sen kan servern vara åskådare? Skulle vara riktigt skoj tycker jag! =D
 
niklaaas1998 sa:
Hejsan! Jag har en fråga, vad kommer att hända med olympiska spelen? Kan inte servern bestämma ett datum och en domare + reserv domare och personer som tävlar. Sen kan servern vara åskådare? Skulle vara riktigt skoj tycker jag! =D

Håller med! +1
 
niklaaas1998 sa:
Hejsan! Jag har en fråga, vad kommer att hända med olympiska spelen? Kan inte servern bestämma ett datum och en domare + reserv domare och personer som tävlar. Sen kan servern vara åskådare? Skulle vara riktigt skoj tycker jag! =D
Datum kanske kan vara runt OS startar i London, dvs 27 juli.. :3
Man ser ju att OS på XL har kommit långt, är där nu och förundras! =D
 
niklaaas1998 sa:
Hejsan! Jag har en fråga, vad kommer att hända med olympiska spelen? Kan inte servern bestämma ett datum och en domare + reserv domare och personer som tävlar. Sen kan servern vara åskådare? Skulle vara riktigt skoj tycker jag! =D
Ja så kan vi ha löpning, häckhopning, pilskytte mmm.
Sen kan vi ha kanke så att man ska delta i alla grenar (?) och sen får man pris som 1, 2, 3!
Vad tycker ni?
 
mineskill1 sa:
niklaaas1998 sa:
Hejsan! Jag har en fråga, vad kommer att hända med olympiska spelen? Kan inte servern bestämma ett datum och en domare + reserv domare och personer som tävlar. Sen kan servern vara åskådare? Skulle vara riktigt skoj tycker jag! =D
Ja så kan vi ha löpning, häckhopning, pilskytte mmm.
Sen kan vi ha kanke så att man ska delta i alla grenar (?) och sen får man pris som 1, 2, 3!
Vad tycker ni?

Yay! :)
Jag kan hjälpa till! Göra stadion/arena, vara domare o.s.v.
:)
Kanske tävla med! :)
Låter roligt!
 
Har kollat lite nu och undrar om jag kan hjälpa till med nåt?[/quote]
Ledsen, är inte med i projektet...[/quote]
Villka äre?
 
mineskill1 sa:
Har kollat lite nu och undrar om jag kan hjälpa till med nåt?
Ledsen, är inte med i projektet...[/quote]
Villka äre?[/quote]

Hej!
Det var jag som startade projektet och var väldigt aktiv att få i gång det hela i början. Skogssmurfen blev projektledare och vi startade planera i Augusti och började ganska starkt. Därefter har projektet lagts på hyllan ett tag då alla började plugga/ jobba igen till vintern. Jag slutade i November för det blev för mycket plugg i universitetet.
Nu när det är sommar ska jag förmodligen börja spela igen och jag tycker helt klart att vi ska färdigställa arenan innan OS börjar på riktigt.

Vi har en specifik tråd för hela projektet som du kan kika på här (om du inte har gjort det än) allmant-snack/tavlingar-tavlingar-tavlingar-t1551.html

Vill du hjälpa till att bygga måste du bli accepterad att få bygga på de privata området. Jag har inte den behörigheten. Skogssmurfen var den som fixade behörighet till alla som ville jobba med det då men jag vet inte om han spelar längre.
 
Tillbaka
Topp