Status
Ej öppen för ytterligare svar.
och nu banna ni min kompis 25benja fatt han sa till er att unbana mig -.-

EDIt: Det fanns tillochmed en skylt som det stog "Tog sönder glas? Det är lungt ta glas från lådan" eller något liknande
 
phille58 sa:
och nu banna ni min kompis 25benja fatt han sa till er att unbana mig -.-

EDIt: Det fanns tillochmed en skylt som det stog "Tog sönder glas? Det är lungt ta glas från lådan" eller något liknande

Hej,

Du hade inte förstört ETT glasblock utan många + gräs, och inte ens försökt laga det - eller för den delen säga till någon vad som hänt. Sånt är det ban på. Reglerna är väl tydliga?
Du kan väl inte hävda att det hade varit svårt att ersätta jorden och glaset?

Att jag bannade din "kompis" var för att det finns olika sätt att hantera såna här ärenden, och det är HELT FEL att börja tjata i chatten. Han fattade inte piken efter ett par kicks så då fick han en ban.
 
phille58 sa:
och nu banna ni min kompis 25benja fatt han sa till er att unbana mig -.-

EDIt: Det fanns tillochmed en skylt som det stog "Tog sönder glas? Det är lungt ta glas från lådan" eller något liknande

Det betyder ju dock självklart (?) inte att man får springa runt och förstöra glas och skita i att laga det bara för det inte fanns mer glas i lådan.

I vilket fall så är du inte bannad för att du tog sönder saker, du är bannad för att du inte lagade det eller ens försökte underrätta någon om att du var oförmögen att göra sand till glas själv och åtgärda det.
 
Du skrev "Du hade inte förstört ETT glasblock utan många + gräs, och inte ens försökt laga det"
Hur skulle jag kunna fixa det när jag blev bannad direkt -.-
 
Jag vet att det var länge sedan jag blev bannad, men läs detta.

Det är så att jag är bannad från eran server och jag har vart den enda sedan 2010 eller något, och jag skulle gjärna komma in igen. Anledningen till att ni bannade mig var att jag hadde haft sönder glas i trädfarmen och lite gräs. Glaset råkade jag slå sönder så jag gick och letade efter kistan med glas eftersom att det stod att det fanns en, men jag hittade inte lådan så jag lät glaset vara sönder medans jag skulle gå och smälta sand, så jag kunde fixa det. Och jag glömde helt enkelt att fixa gräset. Men iallafal jag gick till mitt hus och började smälta sand. Och så minimerade jag minecraft medans det höll på. Och när jag tog upp minecraft igen så stod det "You have been banned from this server Reason: unidentifed" eller något sånt. Så jag bad min kompis "25benja" som han heter på minecraft att fråga varför ni bannade mig. Men när han försökte förklara så bannade ni honom med.

Så jag förklara på forumet men eftersom att ni admins inte lyssnade på mig så slutade jag på servern helt och nu skulle jag vilja komma in igen.

Jag vet att jag var otrevlig i tråden förut men jag var ganska sur då.
 
Hej,

Jag minns tyvärr inte omständigheterna till bannen och lyckades inte hitta något styrkande i loggen, så baserat på det du skriver och det som gick att läsa ur chatlogen från din kompis osv tycker jag att er ban var för hård.

Därför... är ni nu unbannade! :shock: :cool:

Välkommen tillbaks och kom ihåg att det är viktigt att laga, eller försöka laga, efter sig om man råkar fela.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp