Ta bort hungermätaren?

  • 1. Ja! Man borde kunna betala bort hungern.

    Röster: 6 9,5%
  • 2. Ja! Men donors borde inte behöva betala mer

    Röster: 13 20,6%
  • 3. Nej! Det är en viktig och inte alls skitdryg del av spelet.

    Röster: 39 61,9%
  • 4. Nej! jag är bitter.

    Röster: 5 7,9%

  • Totala väljare
    63

ponta_008

Aktiv medlem
Trött på att äta in game?
Tycker du vi ska kunna donera bort våran hunger in game?
Rösta!



Kör på! Vill höra vad ni tycker och tänker om detta!
 
Jag tycker defenitivt den ska vara kvar, de blir mera "spel" tycker jag, speciellt när man ska ut på äventyr :)
 
Saknade alternativet med att det borde vara världsanpassat.
dvs i creative lekvärldar ska man slippa hunger, kanske även i hybriden om den får mindre monster, men i Adventure (när den kommer) så ska det definitivt vara en del av det hela. Tycker jag i alla fall. Fast inga privatskydd eller så i den. :D
Nu gick jag halvt oftopic men... :p
 
SoreBeard sa:
Saknade alternativet med att det borde vara världsanpassat.
dvs i creative lekvärldar ska man slippa hunger, kanske även i hybriden om den får mindre monster, men i Adventure (när den kommer) så ska det definitivt vara en del av det hela. Tycker jag i alla fall. Fast inga privatskydd eller så i den. :D
Nu gick jag halvt oftopic men... :p

+1

ska de vara så så ska de vara ordentligt..
Inged easy utan de ska vara HARD
 
SoreBeard sa:
Saknade alternativet med att det borde vara världsanpassat.
dvs i creative lekvärldar ska man slippa hunger, kanske även i hybriden om den får mindre monster, men i Adventure (när den kommer) så ska det definitivt vara en del av det hela. Tycker jag i alla fall. Fast inga privatskydd eller så i den. :D
Nu gick jag halvt oftopic men... :p

+1 håller med, creative är creative!
 
Finns det inget sätt att göra så att dem som vill ha hungermätare kan ha det och de som inte vill kan stänga av det? Så alla blir nöjda dvs :)
 
Eskepesk sa:
Finns det inget sätt att göra så att dem som vill ha hungermätare kan ha det och de som inte vill kan stänga av det? Så alla blir nöjda dvs :)
Jag tycker inte att det känns som en bra idé, för då kommer vissa ha en fördel jämtemot andra. Visst, det är ett eget val isåfall, men jag tycker iaf att hungermätare hör till "riktig" survival.

Om man har creative värld så visst :)
 
Tillbaka
Topp