platsen för skyddet: map/#/-10997/64/-2492/-4/0/0

koordinater för diagonalen över skyddet x-11664, z-2494 / x-10376, z-2353


monster skall bort! jag är trött på att bli lönnmördad i mina egna salar.


nu är jag fullt medveten om att området är rätt stort. det kanske går att göra mindre men
nu är alla krumma utbuktningar med enligt en snabb okulär besiktning.

kommer dock att behöva expandera det såsmåningom för kännedom!

måste jag vara online när denna åtgärd utförs?

behöver alla som skall få tillgång till skyddet namnges nu med en gång? eller hur funkar just den biten? i vilket fall som helst har shibby full tillgång.
 
Du har nog tänkt lite fel när du måttat ut koordinaterna. som det är nu blir skyddet en ca150block bred strimma genom ditt område.
Tänk på att diagonalen på kartan inte är diagonalen i världen, eftersom kartan är vriden 45grader i webläsaren.

Det är inga problem med att ändra vilka som ska vara medlemmar eller ej på skyddet. Säg bara till ingame så löser vi det. De som du skriver här i tråden nu får tillgång direkt, och kan tas bort vid ett senare tillfälle.

Du behöver inte vara online när vi sätter skyddet. Vi fixar allt ändå som behövs.

Om du vill så kan en admin mäta ut hur det ska vara för att täcka allt. Totalpriset då blir 2800c för skyddet.
Om du i framtiden vill utöka ditt skydd gör du en tråd om detta här. Kostnaden då är 500c igen eller om en admin mäter 600c.
 
jusste! tänkte inte på att kartan var "snedställd" iaf mot min verklighet!

men det är hela bygget där som skall in i privatskyddet så om någon ordnar det bara så är det lugnt för min del.
 
Sådär, då har du för tillfället serverns största privatskydd! 1000x1000 block. Det är även få städer som har så pass stort skydd, men ditt bygge är värt det! :)

Jag har satt vita wollpelare på diagonalen i hörnen. pos på dom är: -11500 -1900 och -10500 -2900

Shiibby är medlem på skyddet, vill du lägga till nån eller ta bort nån så hojta på admin ingame så fixar vi det! :)
Betalt och klart.
Monster av.

/sm6vit
 
Tillbaka
Topp