Brejjan

Medlem
Jag började innan den nya patchen med en tunnel, jag har efter lite fundering kommit på att den skulle kunna gå mellan de olika städer som finns. dock skulle det behövas tågstationer i städerna eller dess närhet, detta projekt blir ju då större än jag först tänkt mig så jag skulle behöva hjälp.

Skriv gärna till mig in game om ni vill hjälpa till, Granis eller någon annan admin får gärna hjälpa till med planeringen av tågstationerna så de inte krockar med städernas miljö.

Om ni vill se en försmak av tunneln, som kommer leda upp till broar vid behov samt även gå på land kolla öster om xtraville nära vattnet, det är ganska upplyst runt ingången.
 
När det gäller järnvägsstatio så finns det en plats avsedd för det i berget, där det kommer ner en stor glastunnel från berget..

Vill du knyta ihop Xtraville till ditt projekt så sikta på i närheten av det, beroende på hur stort du behöver kanske vi får avsätta lite mer plats till det. :)
 
Tja, jag tänkte meddela att jag är bortrest några dagar så mitt bygge är tillfälligt avbrutet, jag återupptar det så fort jag är hemma igen.
 
Hur går det med järnvägsbygget? läste nyligen att ny uppdatering har kommit, vilket medfört att han har fixat båtar och vagnarna för rälsen =)
 
Jag arbetar så snabbt jag kan, hjälp gärna till, nu behöver vi dra om vägen i Xtraville då staden växte ut över min planerade väg.
 
Det var ett tag sedan någon skrev i denna tråden...men det som jag funderar på är hur det går med järnvägen? Jag har själv åkt där det går att åka men det finns ju mängder med utgångar som inte är fullt anslutna än..

Och om det är så att ni vill ha hjälp så ställer jag gärna upp!
 
veckans om inte t.o.m månadens bumbare är Dieprinzen ;)

I brist på vettigt plugin så händer det inte spec mycket mer än övervakning av sagda järnväg. Lite små fix mm sker i mån av tid.
 
Tack tack!!! xD

Och det som är lite småfix är vadå (?) och kan man hjälpa till med det?
 
Tillbaka
Topp