Eiliya

Aktiv medlem
Tjaba.

Jag har ju en del projekt på g här på xtra och hyser funderingar på att starta ett till, denna gång i Creative, under förutsättningen att tillåtelse ges.

Projektet är en svävande ö och en drake. Jag har schematics för båda och jag drog även ner en färdig karta med dom båda i.

Här är lite screenshots.
 

Bilagor

  • 2012-05-19_12.38.jpg
    2012-05-19_12.38.jpg
    133,1 KB · Visningar: 849
  • 2012-05-19_12.39.jpg
    2012-05-19_12.39.jpg
    129,5 KB · Visningar: 852
Jag känner faktiskt han som gjorde byggena på bilderna ovanför nu när jag kollade efter ,
han jobbar grymt hårt med att bygga coola saker så om du ska använda has byggen så måste du ge han all cred, :
http://www.planetminecraft.com/member/block_fortress/
och bygget själv :
http://www.planetminecraft.com/project/ ... es-island/
sätt in detta i ditt inlägg :)

EDIT#3
Det står såhär inlägget också om du läser det:

''WHAT YOU CANNOT DO WITH THIS:

1) Film it without my consent

2) Redistribute it (that you CANNOT put it on your server WITHOUT asking me. Small private servers with just you and your friends is fine)''


3) claim it as your own
 
Mhm, jag skrev att jag ville bygga det på servern och hade både schematics och en karta att bygga efter, ingenting om att jag faktiskt var den som hade gjort originalet. Men ja, då jag drog ner kartan via en polare och använde McEdit för att skapa mina schematics så kände jag inte till reglerna. Ska fråga honom och om svaret blir negativt så bygger jag det naturligtvis inte. Återkommer med resultatet.
 
Hoppas det är ok :) Om han säger nej kan du ju muta han med att erbjuda att skriva hans namn under draken :D
 
Det hade jag tänkt föra iallafall, faktiskt.

Sen så hade jag tänkt inreda drakens insida så att det går att *bo* där, med sovrum, skattkammare, kök, små farmer och dylikt.
 
Då BlockFortress verkar vara svår att kontakta (svarar varken på youtube eller på planetminecraft) så är det parallellt svårt att få ett jakande eller nekande på ansökan om bebyggande och därför lägger jag ner projektet.
 
Tillbaka
Topp